poniedziałek, 5 marca 2012

Mój codziennik

Jakiś czas temu zaczęłam prowadzić "codziennik", który może mimo swojej nazwy codziennie uzupełniany nie jest, ale skupia się na journalingu i fotach z mojego życia codziennego. Kilka stron z niego już pokazywałam przy okazji wyzwań (tutaj i tutaj), a dzisiaj trochę więcej. Niestety ostatnio z braku czasu nie uzupełniałam go zbyt często, ale mam zamiar to nadrobić już niedługo. Jak na razie kilka stron.

Skromna okładka:



I kilka starszych stron...



Niedługo pokażę więcej :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. mega jest ta strona "all i need..." genialne litery i codziennik też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta stronka z herbatą też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...