środa, 8 lutego 2012

Zimowy scrap i mapkowy codziennik


Wygrałam, wygrałam! W tym tygodniu w Projekcie Wagi Ciężkiej wygrałam ja!!! W końcu :P Oczywiście zgodnie z obietnicą postanowiłam pomęczyć trochę Tuliapnkę moimi wytycznymi, czyli:
- scrap
- zdjęcie codzienności (bez ludzi)
- bałaganiarskie przeszycia co najmniej 2 ściegami

Oczywiście nie wspomniałam nic o kolorystyce i z tego co wiem Tulipanka skorzystała z mojej gafy i przygotowała coś pastelowego :P Koniecznie do niej zajrzyjcie (chociaż jej wpis może sie pojawić trochę później)!

Mój scrap powstał bardzo szybko po pierwsze dzięki cudnemu papierowi (ten kolor!), po drugie dzięki inspirującej fotce którą pstryknęłam niedawno z mojego okna (niech Was nie zwiedzie data na scrapie, miał być 3 lutego, nie stycznia :P), a po trzecie dzięki świetnej mapce z Art-Piaskownicy (gdzie zgłaszam też tą pracę). Foto niestety robione w słońcu, bo inaczej kolory byłyby okropnie przekłamane...







Ja ją oczywiście trochę obróciłam i zrobiłam wpis do mojego codziennika:



Zapraszam na to wyzwanie, macie jeszcze dwa tygodnie :) A tymczasem opatulcie się w ciepły koc i do papierów!!!


5 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)) Scrap świetny! Podobnie jak wpis do dziennika. Czekam na prac Tulipanki z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obydwie prace - bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) scrap cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej! Ale się tu dzieje! Dawno nie byłam.
    Cudny scrap z widokiem na PsyQ :D A ten dziennik będzie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...