poniedziałek, 31 stycznia 2011

Rozdaję pyszności!

Jak obiecałam, tak robię - rozdaję przydaśki! Tyle z Was tutaj do mnie przychodzi, niektórzy zostawiają nawet komentarze, więc postanowiłam zebrać dla Was pokaźną kupkę dobrych rzeczy jako podziękowanie:



Po kliknięciu w fotki powyżej można sobie z bliska obejrzeć co przygotowałam. Są tam:
- bazy na kartki z kopertami
- stempelek gumowy
- zestaw małych papierków K&Company Remake w fioletach
- duuużo naklejek - w miłosnym klimacie, serducha, vintage, piankowe literki- kilka kwiatków
- ćwieki
- guziczki
- mini spinacze
- tagi
- chipboardowe elementy

Candy trwa do północy 11 lutego. Aby wziąć udział w losowaniu, które odbędzie się 12 lutego, wystarczy wkleić w pasku bocznym swojego bloga banerek poniżej, zalinkować go do tego postu i wpisać się pod spodem w komentarzach, wyrażając chęć przygarnięcia kupki przydasiów :) W razie braku bloga proszę o komentarz z adresem e-mail!


Czekam na Wasze zgłoszenia i życzę powodzenia w losowaniu! :)

154 komentarze:

  1. to ja będę dziś pierwsza w kolejeczce :)) smaczne cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przydasie chętnie się zapiszę :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja sie ustawiam w kolejce po przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przygarnę!! :o) pozdrowienia krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. więc i ja :) i ciebie tez kochana do siebie zapraszam, jeszcze pare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja mam chętkę na twoje słodkości.
    agaciorek01@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne przydasie - chętnie ustawiam się w koleje

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj i ja się piszę, bo cuda tu widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam
    http://kamanoska.blogspot.com/2011/01/candy-w-annikowie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe przydasie! Ja też jestem uzależniona od wydawania wielkich kwot na wszystko co się z wycinaniem tudzież klejeniem i bryzganiem farbą wiąże. Pozdrawiam serdecznie i zapisuję się na to bajeczne candy!

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się na te pyszności!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj - jakie słodkości ja, ja się zapisuję :)jeśli można oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście że stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodko-mało powiedziane.. po prostu uczta słodkości.. nic tylko do niej przyłączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja się piszę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja się dopisuję!! :) Lubię candy, bo dzięki temu poznaję nowe blogi, na które do tej pory nie dane było mi zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chetnie zapisuje sie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutkie cukiereczki rozdajesz :) z ogromną przyjemnością się przyłącze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również chętnie skuszę się na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy ja też moge ale się bezczelnie wpraszam:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Uuu, słodko się robi :)) To ja także się zapisuję i pozdrawiam ciepło! :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Również nie wiem czy mogę, ale tez przydasie:) choć dopiero zaczynam swych sił w tej materii.
    aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też chętnie się ustawiam po te "pyszności" ;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. KOKOSZANEL
    witam serdecznie. z miłą chęcia przygarne tą kupeczke przydasiów :-)) Super, pozdrawiam :-))
    madzias@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow...ależ cudowności.
    Z pewną nieśmiałością zapisuję się i ja :) Info u mnie w pasku bocznym.
    PS. Zapraszam też do mnie po słodką niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj jakie cudeńka.
    Zapisuję się:)
    Pozdrawiam

    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. slicze i kolorowe przydasie , zapisuje sie z checiá.

    OdpowiedzUsuń
  29. I jeszcze ja, trudno się oprzeć słodkościom! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. OOO jakie śliczne cukierasy już nie mogę się doczekać wyników

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie piękne przydasie,postoję,może się uda

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja też się ochoczo zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. pyszne cukieraski-oczywiście ,że wyrażam chęć ich posiadania..

    OdpowiedzUsuń
  34. Co za cudeńka komuś podarujesz:) MMmm może to będę ja:) bardzo bym chciała:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką przyjemnością i nadzieję w sercu zgłaszam obecność w kolejce po te śliczne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńka! to ja też się zapisuję.
    I zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne przydasie to i ja zgłaszam swój udział w zabawie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wprawdzie trafiłam do Ciebie dzięki Candy, ale zostanę na dłużej, bo mi się tu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super przydasie! Zgłaszam się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie moge przejsc obok...szczegolnie kolo naklejek Holland ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  41. chyba popadam w jakieś candy- uzależnienie :]

    OdpowiedzUsuń
  42. to i ja ustawiam się w kolejce - super candy!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  44. Kto by nie chciał takiego zestawu :) Dopisuję się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo! takie słodkości, to mnie tu nie może zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż grzech nie wziąć udziału.uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Słodkie cukierasy :) Zapisuję się i staję grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniale candy to i ja spróbuję szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Niesamowite, niesamowite. Ja też chcę!
    Pozdrawiam :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja sie zapisuje na przydasie :) zawsze mi się podobały scrapkowe cudeńka ale jakoś nie miałam śmialości sie za to zabrać a taka "kupka" rózności byłaby w sam raz na poczatek :)

    Pozdroofki

    OdpowiedzUsuń
  53. 12.02 to akurat moje urodziny, to może się akurat poszczęści;) Candy fantastyczne!;) Zgłaszam się, a mój e-mail agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale kolorowo!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie byłoby wygrać takie cudasie, więc i ja swoje szczęście wystawię na próbę:)

    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie pyszności! Ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się ustawię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. mmm.. słodko!
    chętnie przyjmę !

    OdpowiedzUsuń
  60. Super candy mam nadzieję, że to do mnie uśmiechnie się szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  61. I'd like to win this wonderful stuff! ^^
    Thanks for the chance! I linked your candy on my blogs

    Sidebar:
    http://filofantasofia.blogspot.com/
    Sidebar and post:
    http://langolodeigiveaway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Thanks for the candy, you are on my sidebar: http://scrapandcard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. oj to ja się też chetnie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale skarbeńki! Zgłaszam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Och jakie przepiekne candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj chciałoby się mieć szczęście w takim losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią zostanę posiadaczką tych przydasi.Przy okazji zapraszam na candy urodzinowe na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  68. pyszne bo słodkie :)))
    cudowności!!!
    zgłaszam się ... zgłaszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale słodkości! Staję w kolejce i ściskam kciuki :)

    PS. U mnie też jest candy, na które serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też, ja też!!!! Ustawiam się w kolejce.
    http://kreatywnanuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja się zapiszę po takie cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też jestem łasuch :) Pozdrawiam Agnieszka
    rajdlaoczu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. cudeńka!
    Zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. i ja również sie ustawiam w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  75. To i ja stanę w kolejce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  76. to ja też spróbuję szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam serdecznie. Jestem początkującą blogerką. Właśnie kompletuję mój scrapowy warsztat, więc wszystko się przyda. Dlatego staję w kolejce. :) Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  78. super candy, z checia dolaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuję się z ogromną chęcia, choć nie mam szczęście!! Więc pomagam temu szczęściu!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. No muszę się ustawić po prostu! Pozdrawiam serdecznie! Info wisi na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ależ cuda:) I ja się ustawię w kolejeczce:D

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. wiem, że jestem początkująca i niestety nie osiągnęłam jeszcze takiego poziomu jak większość Pań biorących udział w konkursie, ( możecie zobaczyć moje kartki na blogu, ale jak narazie nie mam czym się chwalić ), ale cieszę się już uznaniem u wielu moich znajomych, robię im kartki na urodziny czy walentynki itp. i wszystkim się bardzo podobają, ale tak myślę gdyby zobaczyli Wasze ! moim marzeniem jest być nauczycielką matematyki, hobby jakim jest właśnie robienie kartek okazjonalnych sprawia mi wiele radości, ale też mieszkam w takim mieście gdzie nic nie mogę zdobyć i wszystko muszę zamawiać przez internet, a muszę przyznać nie mam do niego zaufania. I nie ukrywam, że ten oto zestaw świetnych jak to Pani napisała 'przydasiek' naprawdę bardzo by mi się przydał. I przepraszam za spam i za małą opowieść o mnie :) czekam na losowanie ! :)

    http://megi-cards.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja chętnie się w kolejkę ustawię

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. oj skusiłam się.
    śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Może 12 luty przyniesie mi szczęście - to dzień moich 24 urodzin :). Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Och, chciałoby się być wylosowanym :)
    http://bigheartmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. to i ja się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. What a lovely candy, dear!! Thanks a lot for a chance to win!

    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  90. kupka przydasiów bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  91. to i ja się zgłaszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja ustawiam sie już w długaśnej kolejce :) Świetne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Mimo tej dłuuugiej kolejki spróbuje szczęścia :)

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Smacznie i kolorowo! Ja też ustawiam się w ogonku
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. chętnie bym spróbowała swoich sił w tworzeniu kartek :)
    taki zestaw byłby świetny na początek

    OdpowiedzUsuń
  96. Super przydasie, piszę się z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  97. cudne słodkości, mam nadzieję, że mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
  98. Super candy! Jestem chętna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Ustawię się i ja :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. super przydasie :)
    oczywiście się zapisuję i pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  101. Super slodycze,fajnie miec takie...http://kolor-elen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Chciałabym jakoś dodać cię do obserwowanych niestety problem z kontem. Więc zapraszam na
    http://masnubes.pinger.pl/
    I tam zostawię notkę o twoim Candy :)
    Pozdrawiam Cieplutko i zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  103. bardzo chętnie dołączę do zabawy :D
    smakowicie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ależ wielka kolejka! No ale stanę sobie cichutko na końcu, może będę miała trochę szczęścia?
    dorotazam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. ojojoj:) w takim razie stanę i ja w kolejce :)

    http://kotlewska.blogspot.com/
    kotlewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. W kolejce ustawiam się i ja ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  107. Wierzę w to, że ostatni będą pierwszymi :)
    Słodziutkie cukieraski, przydałyby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  108. jak takie cuda to i ja zgłaszam się do zabawy

    Pozdrowionka:))

    ewelina12-555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się:)
    http://brenda86.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja również się zapisuję na te słodkości :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  111. nigdy nie robiłam pocztówek ,ani żadnych innych "cudów" podobnych do Twoich.


    ale zgłaszam chęć :)

    wiecznie niespełniająca swoich postanowień Marta
    martaz26@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. takie cudowności, więc nie mogłam przejść obojętnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam!
    Zapisuję się :).
    Niestety nie mogę zalinkować fotki w pasku bocznym (uroki onetbloga).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  114. woooow. jakie cudeńka! zgłaszam się po nie i staję grzecznie w kolejce.
    emilka_gryca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Ustawiam sie w kolejce i licze na szczescie :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  116. Ależ słodkości. Ustawię się w kolejce i ja
    Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętna jestem ta takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  118. Słodkościi! ;) Ustawiam się grzecznie w kolejce....;D

    karolka_mikulka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudowne!Chętnie przygarnę :)
    magdalena
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  121. i ja się zapisuję :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  122. I ja Pięknie się wpisuje :)
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  123. TEZ CICHUTKO PRZYBŁAKAŁAM SIE DO KOLEJECZKI

    OdpowiedzUsuń
  124. ufff....zdążyłam, bo kolejka ogromniasta, ale mam nadzieję ze sie uda, bo tyle cudowności tu.....:)
    pozdrowionka ciepłe i słoneczne:)

    rachel

    OdpowiedzUsuń
  125. zapisuję się :) super przydasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  126. jejciu jakie pyszności!!!nie sposob je pominąć więc czekam w ogonku;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. Świetne przydasie, staje w ogonku :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja też się piszę na takie cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. dołączam i ja :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  130. Cudności! Grzecznie ustawiam się na końcu ogonka...

    OdpowiedzUsuń
  131. super przydasie :) i ja się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  132. Chętnie zaopiekuję się tymi fajnymi przydasiami;)

    OdpowiedzUsuń
  133. to i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Od dłuższego czasu chcę spróbować scrapbookingu. Takie cukierasy są bardzo łakomym kąskiem i natchnieniem do rozpoczęcia zabawy :)
    mart0.blox.pl
    mart0@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Chyba jeszcze zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  136. Rzutem na taśmę jestem :)
    Nie darowałabym sobie, gdybym się spóźniła na losowanie takich cudów :)
    http://pobutach.blogspot.com/2011/02/sutasz-wciagna-mnie-na-dobre.html

    OdpowiedzUsuń
  137. Przydasi nigdy dość;)
    A nóż się uda...
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  138. Właśnie zobaczyłam, że się spóźniłam;(

    OdpowiedzUsuń
  139. i ja ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam
    Sel

    OdpowiedzUsuń
  140. To ja tez się przyłączam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...