sobota, 2 lutego 2013

Mam coś dla Was! [Giveaway]



Mam dziś dla Was coś pysznego!



Stemple firmy Autumn Leaves, alfabetowe naklejki Marthy Stewart, ćwieki i książeczka z alfabetowymi rub-onsami z Making Memories, oraz zestaw mini kawałków papierów z K&Company - to wszystko jest do wzięcia! :)

Wystarczy:
1. Polubić moją stronę na Facebooku.
2. Umieścić na pasku bocznym swojego bloga powyższy banerek. (Osoby bez bloga moga zostawić swój adres mailowy)
3. Wpisać komentarz pod tym postem.
4. Jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse, udostępnijcie także ten wpis z info o candy na FB.

Macie czas do 23 lutego. Mam nadzieję, że ktoś zechce przygarnąć te przydasie :)

113 komentarzy:

  1. No to staje w ogonku :) Smakowitości rozdajesz i cięzko się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa chcęę, ja!!! Jak tylko wrócę do domu po południu, to wrzucę banerek na blog z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również ustawiam się w kolejeczce:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie słodkości chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. FB lubie juz od jakiegoś czasu, bannerek umieściłam i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości! Bardzo bym chciała :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie staje w kolejce ,na fejsie polubione i udostepnione:)
    banerek http://iwonakra3.blogspot.com/p/candy.html
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydasiów nigdy za mało! taka o to moja zasada jest :) jestem zauroczona tymi najkelkowymi serduchami! już je widzę w moim plannerze :D:D:D I te literki! nom chcem nom :D buziaki
    ps. cieszę się, że przypadkiem udało mi się trafić na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, Aniu kusisz tymi cudeńkami :) Chciałabym, chciała... :) Najchętniej bym nie udostępniła dalej, bo szanse zmaleją, ale truuudno, udostępnię :/ ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, grzechem byłoby pominąć okazję ustawienia się w kolejce :) A nóż widelec się uda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przygarnęłabym bardzo chętnie! Zwłaszcza na te piękne stempelki mam chęć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, mniam..jaki pyszny cukierasek :) Staje w kolejce z największa przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się ustawiam w kolejce po te cuda! Banerek już u mnie na blogu :)

    http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.:)
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. www.rekomastorzone.blogspot.com (na FB nazywam się Daria Niedziela)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż szkoda nie spróbować, a zatem dopisuję się i ja :)
    Korzystając z okazji zapraszam także do siebie na małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ile przydasi (przydasiów?)
    Ja także z chęcią się zapisuję ;p

    Pozdrawiam:
    http://jagoodowo.blogspot.com/
    jagoodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się dołączam! Piękne cudeńka ! :))

    Banerek umieszczony na aa-beinspired.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mniammmm :D a kij z dieta, jak tu sa takie cukieraski :P
    udostepnilam, polubilam, zakrecilam i sie zgubilam :P
    a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne candy,na FB takze polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i tutaj i na FB :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowitości mniam mniam :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam do grupy chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne! Musiały przyjechać wprost z cukierni! Natychmiast sprzedaję kolekcjonerski zestaw znaczków i daję grosz dziadowi proszalnemu, żeby odmawiał różaniec w intencji mego szczęścia w tym losowaniu! Pozdrawiam serdecznie :)

    Arimor

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. O jakie słodkości, nie mogę obojętnie koło nich przejść. Chętnie ustawię się w kolejeczce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. wychodzi na to, ze wszytskie warunki spełnione
    wiec ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam się BARDZO chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne candy, zapisuję się do udziału w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział w Twoim candy :)
    http://diy-slubneinspiracje.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się ja w kolejeczce po przydasie :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne...zapisuję się i zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne rzeczy :) nie posiadam bloga, ale może uda mi się coś wygrać dlatego zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja i ja ..... smakołyki takie .... http://kartkomaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział:) Pozdrawiam serdecznie i cierpliwie czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. polubione, udostępnione, na blogu info jest :)
    a cukierasy kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogłabym przejść obok takich słodkości obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Warunki spełnione, to ustawiam się w kolejce po te cudności

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. Na fb polubiłam oraz udostępniłam zdjęcie na swojej tablicy, banerek na blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja staję w kolejce, wszystkie warunki spełnione :) pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie przygarnę (zwłaszcza te stempelki :))
    przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja z chęcią zgarnę takie słodkości :D
    Pozdrawiam.... Kinga W.
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne candy. I ja staje w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dołączam. Banerek wisi w Zabawach po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się i ja po te słodkości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Staję w kolejce po cudne nagrody :)
    banerek na blogu : http://rebellioushandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba nic z warunków nie pominęłam :) http://olenkaja.blox.pl/2013/02/Candy-tu-candy-tam.html

    OdpowiedzUsuń
  48. warunki wszystkie spełnione....pozdrowionka i czekam z niecierpliwością na ogłoszenie wyników:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce z przyjemnością i wyczekuję niecierpliwie wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ach, warto mieć nadzieję....takie cudeńka przydałyby się niemożliwie w moich pomysłach. warunki spełnione http://scrapkards.blogspot.com/ pa,pa!

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne rzeczy :) Ustawiam się w kolejce i zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnoscią ustawię się w kolejce i zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie warunki spełnione :) FB polubiona i udostępniona. Banerek również na blogu hobbystyczna.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Z największą przyjemnością zapisuję się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Słodkości :)))
    http://moniaz125.blox.pl/html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie można ominąć takiej okazji!!! Tyle słodyczy i to bez grama kalorii!
    Banerek dodałam ale co do FB - to mnie tam nie ma...
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam i z przyjemnością biorę udział w tak wspaniałym Candy:) Nie mogłabym przejść obojętnie obok takich nagród, dlatego polubiłam na FB z konta http://www.facebook.com/zaproszenia.zfantazja, umieściłam banerek an blogu http://fantazyjneupominki.blogspot.com/ i trzymam mocno kciuki za szczęście w losowaniu:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  58. nie można przejśc obok takich przydasi,
    dopisuje się do zabawy z miłą chęcią.
    LUBIĘ TO na FB :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Dopisuję się:)
    Na fb polubiłam jako Papierówki:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Oczywiście biorę udział w Candy. Piękne prace. Zyczę wielu sukcesów i pozdrawiam :)

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja ustawiam się w kolejce. Banerek wisi, strona polubiona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Polubione , udostępnione i z przyjemnoscia dodaje do obserwowanych :-) piekny blog ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. na fb podlajkowane więc przyłączam się bo cukierki kuszące! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo mi się tu podoba:) Pewnie wrócę.
    Tymczasem ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowności:) FB polubione z konta pryw. Iwona P-M. banerek na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią się zgłaszam!
    FB polubiony jako Mirror of soul
    banerek tu; http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html
    No i oczywiście udostępniłam na Fb
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się i cierpliwie wyczekuje dnia owego ...... ;P

    OdpowiedzUsuń
  69. Dopisuję, się do dłuuuuugiej listy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też się zgłaszam! :)
    Polubiłam i udostępniłam na facebooku (Paula)
    Banner jest na KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się z raczkującego jeszcze bloga ikartki.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. No i jak tu się nie skusić??? ;) takie cudeńka :D
    -polubiłam
    -umieściłam
    -udostępniłam
    hihih :) czekam na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  73. staję w kolejce po cudeńka!!! aleksa18@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam.
    Zgłaszam się do Candy :)
    Polubiłam Twoją stronę na FB (jako Nesie Watson) i udostępniłam wiadomość. Banerek już jest na moim blogu: http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  75. z chęcią staję w kolejce :)
    banerek na pasku bocznym http://tajemnicza18.blogspot.com/
    udostępniłam także na FB :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się:)
    http://17blondynka.blogspot.com/
    Udostępniłam również na FB
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Lubię, baneruję, udostępniam, z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję sie i ja:) a FB nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam na tak sliczne candy to nie sposob sie nie zapisac.Pozdrawiam goraco.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajne przydasie. Ustawiam się w ogonku.
    pozdrawiam i zapraszam: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. wspaniałe cukiereczki, chętnie spróbuję.

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  83. Witaj:) Z miłą chęcią wezmę udział w losowaniu. Warunki spełniłam więc teraz tylko pozostaje mi cierpliwie czekać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością:) ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    fb: Katarzyna Majdan
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, nie obserwuję bo u Ciebie nie ma tej opcji hehe :P

      Usuń
  86. Przyłączam się do kolejki :)
    Pozdrawiam :)
    shrewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja sie ustawiam w kolejce po te słodkosci :))) dlaczego nie mozna Cie obserwowac ???

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się po te cudowności, warunki spełnione, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Też się zgłaszam, bo pysznie wygląda ten zestawik :)
    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. Scrapbooki moje domowe musiałam chwilowo porzucić na rzecz innych projektów, ale takie cuda by się przydały. Oj bardzo. Zapisuję się.
    Pozdrawiam - Ania
    brzezinamoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam serdecznie, z przyjemnością staję w kolejce. Stronka polubiona, banerek na blogu wisi. POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Prawie w ostatniej chwili, ale jeszcze zdążyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Również jeszcze dołączam :D
    fb polubiony, baner zaraz bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  95. właściwie to ostatnia chwila, ale zdążyłam....

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuję się oczywiście :). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam, ustawiam się po cuksy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  98. No pewnie, że zechce :) Prezenty są zawsze bardzo miłe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja też chętnie coś z tych słodkości stworzę. Banerek dodałam, na FB "lubię"
    Pozdrawiam
    http://nie-zapominajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. na fb udostępnione, banerek tutaj http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Z radością stanę w kolejce po takie słodkości. Wszystkie warunki spełnione.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy
    www.kulkiniesiulki.blogspot.com
    http://www.facebook.com/agnieszka.kaminska.77

    OdpowiedzUsuń
  103. Z chęcią dołączę do kolejki, choć na ostatnią chwilę.
    Polubiłam na fb jako Asia-majstruje :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też do kolejki staję........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...