niedziela, 11 marca 2012

Beauty

Witajcie w słoneczną (przynajmniej w Hadze) niedzielę! Dzisiaj kolejny odcinek z serii Projekt Wagi Ciężkiej. Jest scrap, więc to chyba jasne że wygrałam ja ;) Tulipanka już nerwowo nie wytrzymuje, bo ostatnio zrobiła więcej LOsów niż przez całe swoje dotychczasowe życie ;P Ale ponoć podołała i tym razem, więc koniecznie do niej zajrzyjcie - sama jestem ciekawa!!

W tym tygodniu wytyczne to:
- LO
- Tuli oskrapowuje moją fotę, a ja jej
- liftujemy tę pracę cudownej Olennki, którą mocno ściskam i pozdrawiam!

A oto moja praca:


W następnym tygodniu zapewne nie będzie już tak różowo dla mnie, bo przez ostatnie dni zajadałam się ciastem i muffinkami z okazji 30-tych urodzin mojego Chrisa, więc nastawiam się na przegraną!

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. :* cudowny :D

    We wtorek mam nadzieję, że go dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, kolorowy scrap :) Ech, jak Wy to robicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny scrap;-) i zdjęcie świetne;-)
    pozdrawiam;-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...