piątek, 2 marca 2012

Kolory, kolory!

Projektu Wagi Ciężkiej ciąg dalszy - tym razem to Tulipanka prześcignęła mnie w gubieniu kilogramów. Ale możemy dumnie zdradzić, że razem zgubiłyśmy ich już 10! Brzmi imponująco, prawda? ;)

Tuli postanowiła mnie wykończyć skrapowo i zarządała co następuje:

- kartki wielkanocnej z odpowiednim napisem...
- ... z niebieskim, żółtym i zielonym...
- ... ze stemplowanym motywem


No ale ja się oczywiście nie dałam i z zadania wywiązałam... Ha, teraz już wiem, że żadne wyzwanie mnie nie zniszczy!!!


Miałam nie robić wielkanocnych kartek ale teraz kto wie, może się skuszę :P

Ściskam Was i zapraszam ponownie :)

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna karteczka!
    Przepięknie wyszło - musisz częściej przegrywać, to się przekonasz do karteczek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuli ma rację - kartka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka :)te zdobienia na około są świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo kolorowa tak jak lubie , rob kartki rob bo mi masz jedna wyslac :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...