wtorek, 17 sierpnia 2010

ROZDAJĘ PRZYDASIE!

Jestem tutaj co prawda dopiero od niedawna, ale mam wieeeelką ochotę coś komuś podarować! Zebrałam kilka przydasiów, które mogłyby potencjalnego candybiorcę zainteresować:



Wprawne oko może tu wypatrzeć:

- kilkanaście rodzajów papierów czerpanych;
- turkusowe wstążki;
- kolorowe ćwieki w różu, czerwieni, turkusie i zieleni;
- kilka kwiatków Making Memories;
- eleganckie narożne rubonsy;
- 4 kolorowe taśmy klejące;
- przekolorowe naklejki -alfabet;
- 2 zestawy ozdób do kartek;
- zestaw perełek;
- 5 kolorowych patyczków do lodów;
- kremowa wstążka w brązowe kropki;
- 4x naklejki w złocie i srebrze...
... i może coś jeszcze :)

Aby wziąć udział w losowaniu, które odbędzie się 16 września, wystarczy wkleić w pasku bocznym swojego bloga banerek poniżej, zalinkować go do tego postu i wpisać się pod spodem w komentarzach, wyrażając chęć przygarnięcia kupki przydasiów :) W razie braku bloga proszę o komentarz z adresem e-mail!



Mam nadzieję, że ktoś w ogóle się zgłosi! Zapraszam serdecznie :)

128 komentarzy:

  1. zgłaszam się of kors, bannerek juz u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na scrapkach ale sie zgłaszam.Może ktoś da mi korki ze scrapowania???

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie się ustawię, bo rozdajesz pyszne rzeczy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No.. rzeczy cudne! :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się zgłoszę z wielką przyjemnością, bo scrapowania jeszcze nie próbowałam, a lubię wszystkiego choć trochę spróbować :)) Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie tu u ciebie, obserwuje od dzis i zglaszam sie do kolejki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się ustawiam po Twoje słodkości. Niestety nie mam informacji na pasku tylko w poście bo nie umiem ustawić tej informacji jako baner:/
    Jeśli muszę mieć info w pasku bocznym, poproszę o wskazówki i poprawiam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i ja , a przy okazji zapraszam na edzia-goodies i me małe candy też do 16:) czyli moich imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zapisuję :) Piękne cukieraski, a nuż uda mi się coś wygrać. Fajne są Twoje scrapki, ale czekam na to, co wyjdzie Ci z lepienia fimotworków :) Uwielbiam takie małe charmsy, jak te donuty czy malutkie ciasta.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się na to fantastyczne candy :) bo słodkości lubię ogromnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też chcę!! Tak biorę udział w różnych konkursach, również w tym, z nadzieją że mi się uda,byłoby cudownie!!! Na pewno by mi się to wszystko przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień Dobry

    Wpisuje swój kod e-mailowy bo te candy powoduje
    u mnie lekki zawrót głowy.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecna!! :)
    Zapraszam do mnie mojtworczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Bardzo chętnie ustawię się w kolejce po takie słodkości :) Obiecuję, także jeszcze nie raz Cię odwiedzić! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja ustawiam się po tyle słodkości !!!
    pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyrazam chęc przygarnięcia kupki przydasiów zgodnie z regulaminem zamieszczonej wyżej notki, napisanej przez jakze cudnie tworzącą Anniko!

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam na Candy do siebie!

    Weronika,
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile przydasi! Zgłaszam się i ja. :) Dzięki za odwiedziny na moim blogu i udział w moim candy!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatne przydasie ;) Ustawiam się i ja w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  19. To może i ja? Ustawiam się w kolejce ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce i zapraszam tez na zabawę do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, ze znajdą się chętne :) Jedną z nich jestem ja- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. oj, zgłaszam się, bo ja zaczynam przygodę ze scrapem i blogowaniem :) i wszelkie przydasie przyjmę :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. miło tu u Ciebie :-) natchnęłyście mnie wszystkie na własne candy, co ja tam będę odstawać od reszty :-D tymczasem zapisuję się w kolejce :-) pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż za wspaniałości, może szczęście do mnie się uśmiechnie.

    Zapraszam równiez do siebie na Candy;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również zapisuję się na cukierasy :) i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością ustawiam sie po przydasie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze jestem chętna na przydasie, dlatego nie czekam ani chwili i ustawiam się do kolejki. Poza tym serdecznie zapraszam do mnie www.manualnepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja na słodkości zawsze mam ochotę, a tym bardziej na takie scrapowe :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Chetnie przygarne takie cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też się ustawię w kolejce po takie słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja tez ustawiam sie w kolejce po te cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  34. Kusisz....

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na
    www.nitkabezkonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for the chance! Wonderful candy! I hope for good luck!
    Link posted on the left panel http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniałe słodkości przygotowałaś :) Chętnie wezmę udział w losowaniu. A teraz pooglądam sobie trochę Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja też się zapisuję!Obok takich fantastycznych słodkości nie mogę przejść obojętnie :-)
    pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się piszę na te cudności słodkości:)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Na candy zawsze znajdą się chętni, nie bój głowy :D Zapisuję się i ja.

    ZApraszam do siebie - http://wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz dla nas niezłą kupkę przydasi, które chętnie przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałości!!!ja tez chcę!!Miło tu, dużo ciekawych prac. Pooglądam sobie troszku:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe, świetne ;*

    Zgłaszam się, u mnie banerek już jest :)
    http://aleja-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam :)
    Chętnie bym przygarnęła te słodkości - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Były już kwiatki z bibuły, było już robienie kolczyków i wszelkiej biżuterii, lepienie z modeliny, decoupage...oj tak :) czas na scrap :) zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. z chęcią przygarnęłabym te przydaśki!
    p.s. zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/08/wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  47. No jak widzę sporo osób się już zapisało, ale i ja spróbuję szczęścia i też się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie przygarnę takowe przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudnie :-)
    czekam na losowanie
    pozdrawiam
    joostysia777@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem początkująca w blogowaniu,ale cukierasy świetne,pozdrawiam as281
    http://annikowo.blogspot.com/2010/08/rozdaje-przydasie.html

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też się zgłaszam:)
    [www.mojehafty.pl]

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również spróbuję!


    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2009/09/przypominam-o-kolejnych-wspaniaych.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Tyle słodkości i jak tu sie nie zapisać

    OdpowiedzUsuń
  54. A może mi się poszczęści? ;) Ustawiam w się w tej dłuuugiej kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Super przydasie!! Ja również chciałabym takie dostać, więc grzecznie staje do kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie przygarne przydasie bo nie ukrywam że na początku mojej zabawy bardzo się przydają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja wyrażam swoją ogromną chęć przygarnięcia tych przydasiów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się i ja :)
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. dołączam i leczę na szczęście ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. oczywiście, że się zgłaszam przydasiów nigdy za wiele =]

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja jestem:)... zapraszam do siebie:)

    http://anibyleco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. dopisuje sie do listy a co :) ja lakomczuch jestem :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  63. ja tez sie ustawiam w kolejce po smakolyki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. super candy, więc się dopisze, może szczęście mi dopisze? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie przyłączę się do Twojego wspaniałego candy i ustawię w kolejeczce...
    Cudowne słodkości przydasiowe przygotowałaś-oj mnie by uszczęśliwiły...

    Informacja o candy już jest u mnie, o tu: http://chwilapasji.blogspot.com/
    (gdzie z radością Cię zapraszam na moje candy).

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  66. Banner już u mnie na blogu, więc zgłaszam się na te cukieraski!

    OdpowiedzUsuń
  67. Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Niestety nie posiadam bloga ale też ustawiam sie w kolejce do przydasiów : D podziwiam Twoje prace i często tu zaglądam : D oto mój adres maila : anna02210@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Kolejka znaczna, ale chętnie postoję, bo fajne łakocie :) olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja się piszę :) zrobię sobie spóźniony prezent urodzinowy ;) http://abrykadabry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. z pewnością przysporzą wiele radości szczęściarzowi,na którego padnie :)

    http://wrzosowapanna.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. chetnie przygarne Przydasie, będzie im u mnie równie dobrze jak i u dotychczasowej włascicielki:
    http://sylka28-tworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Jestem zainteresowana. ;))

    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj, ślinka mi cieknie! Banerek umieszczam tu:
    http://galeria-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. grzechem byłoby ominąć tak cudowne candy z przydasiami ;) zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Przyda się na pewno :))
    Pozdrowienia!
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też spróbuję szczęścia... :)

    Pozdrawiam!

    http://czarna-kocurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. tuptam dziś od rana i tu zatuptana biegnę się wpisać - a nuż..... :)

    http://kigabet.blogspot.com/2010/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  80. o jacie, zapomniałam zostawić komentarza:) ale ze mnie gapa:P
    chętnie przygarnęłabym takie cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak dużo cukiereczków. Ja też stanę w kolejce po nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie dopiszę się do kolejki:)
    swiatnaszkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również się zapiszę :) Jeśli mi się uda może zacznie się moja nowa ręczna przygoda?? :D
    Zapraszam: http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. super przydasie! zapisuję się filcowewybryki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale dużo tych słodkości :)
    Zapisuję się oczywiście.
    Pozdrawiam http://finfanfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak mogłabym to przegapić! Banner już u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również ustawiam się w kolejce! Informacja już jest, muszę sienauczyć dodawac bannery do paska: http://nudzi-mi-sie.blogspot.com/2010/09/wiecej-cukierasow.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam!i ja tez tu jestem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeśli można ustawiam się w kolejce.
    Takie przydaśki bardzo by mi się przydały gdyż
    dopiero zaczynam swoją przygodę.
    Super pomysł z tym losowaniem. Można kogoś nieżle uszczęśliwić. Pozdrawiam w ten słoneczny dzionek :)
    Mój @ MILA25@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  91. ...Jestem Alicja ale w mojej krainie czarów zdecydowanie brakuje takich przydasiów jak Twoje...może wyczarujesz coś dla mnie?...
    malaalig@gmail.com
    pozdrawiam ali g

    OdpowiedzUsuń
  92. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Na pewno się przyda... ale czy sie uda? a co tam, staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne słodkości... Ustawiam się i zapraszam do mnie http://dziesci-lat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się!!!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Chcę być tą szczęściarą, która otrzyma te przepiękne przydasie :-) carenza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękna paczka przydasi. Bardzo by mi się przydała przy mojej rodzinnej kronice. Ustawiam sie w kolejce ;)

    Mój blog: http://pyzia-pyziulka.blogspot.com/ i zaraz zamieszczam banerek

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja ustawiam się w tej długiej kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  99. Grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Taką stertę przydasiów chętnie przygarnę. I spożytkuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. i ja się pokuszę ;) przy okazji zapraszam do mnie;)

    http://malinowe-powietrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Kusisz tymi wspaniałościami - i ja chcę je przygarnąć! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetne candy, ja też staję w kolejce
    Kama

    OdpowiedzUsuń
  104. Również spróbuję :) Super przydasie mon.kej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Pewnie bez szans, ale stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Też się dopisuję :)) Pozdrawiam ;]

    www.mollownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja jestem chętna, bardzo! :-) Pozdrawiam serdecznie!
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  108. W ostatnich chwilach się zapisuję:) I zapraszam na swoje candy: http://pomyslolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. lubię niespodzianki, szczególnie takie kolorowe... ap.sz@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Tylu chętnych, ale ja również ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    isana88haft.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. bardzo chętnie zgłaszam sie do candy, widzę, że juz prawie w ostatnim momencie:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Witaj!

    Chętnie zgłaszam się do candy, ale niestety zalinkować mogę tylko banner w poście (uroki onetbloga).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Straszne ilości chętnych - ale odważnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  114. to ja także :) próbuję
    Kinga883@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. jakbym chciała coś z tego wyczarować, choć jeszcze niewiele umiem :)
    Iwona
    corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. genialne przydasie!
    a losowanie w moje urodziny... to może mi się uda?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...