wtorek, 31 stycznia 2012

Loser!

W tym tygodniu post Projektu Wagi Ciężkiej we wtorek, a nie w piątek - bo jakoś tak się szybko uwinęłyśmy. Niestety - znowu przegrałam... no cóż... zawsze to jakaś motywacja na następny tydzień (tak to sobie tłumaczę :P). Tulipanka tym razem nie była taka łaskawa i zażyczyła sobie kartki ślubnej z co najmniej 2 perełkami i 10 (!!!) motylkami. Wykończyć mnie chce małpa! ;P Ale się nie dałam i po godzinie miałam już gotową kartkę. Dłuuuuuuuugą kartkę! Aż w oczy bije, że nie mój styl!


Przy okazji jeszcze pokazuję pracę jaką zrobiłam na wyzwanie ARTJOURNAL#16 na Polkach - temat: Czekam na... a że ja czekam niecierpliwie na kwietniowe wakacje na Bali, to taki oto wpis:


To tyle na dziś... wracam do scrapowania, póki wena trzyma! Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. No widać, że nie Twój styl :D - ale wyszło świetnie. Bardzo delikatnie i motylkowo!!

    To co na następny raz? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka :) prosta i urocza.
    Mam nadzieję, że następną wygrasz bo chcę zobaczyć jak Tulipanka się "męczy" hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki! ja też chcę zobaczyć jak się Tulipanka męczy, muahahaha!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O WY - spiskujecie przeciwko mnie :) nie dam się tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny art-journal;-) bardzo mi się podoba;-
    pozdrawiam ciepło;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...