czwartek, 14 lipca 2011

Magnesy i lift kartkowy

Witam!

Jak może pamiętacie, zrobiłam kiedyś kilka magnesów (tu i tu) i bardzo podobał mi się rezultat. Tak więc po prostu nie mogłam nie wziąć udziału w wymiance magnesowej w Diabelskim Młynie!

Tadam! Koniecznie muszę dokupić więcej baz i zrobić więcej!

A od wczoraj na Diabelskim liftujemy piękną, delikatną karteczkę Bibbis. Zajrzyjcie koniecznie, żeby zobaczyć oryginał i prace reszty zespołu! Mój (luźny;) lift wygląda tak:


Do roboty kochani!!! :)

7 komentarzy:

  1. Absolutnie fantastyczny lift!!! Ptaszek rulezzz!! :D
    i magnesy czad! klimat stworzyłaś niezwykle delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia jakten ptasior preszedł przez weryfikację...no nie wiem...co prawda ma toto skrzydla, ale od motyla mu daleko:)magnesy są prześwietne, zresztą wcześniej też nie ukrywałam jak mi się podobaja:)P

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewuszki!
    @ABily, jak tylko dokupię bazy to coś dla Ciebie wymodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej nie no...znów piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :-) Obejrzałam sobie inne Twoje magnesy i są tak samo śliczne jak te :-)
    Bardzo ładna ta karteczka z ptaszkiem :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są te Twoje magnesy!!! naprawdę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...