wtorek, 26 października 2010

Motywacyjnie

Wyrywam się chyba powoli z niemocy twórczej i jesiennego marazmu. W moim art journalu pojawił się motywacyjny wpis na następny miesiąc, a w nim najważniejsze postanowienie: listopad miesiącem codziennego artjournalowania :) Kto ze mną?


Poza tym pokazuję gorące jeszcze magnesy, do których zabierałam się od tygodni. Podobają mi się niesamowicie i jak tylko dokupię bazy, zrobię na pewno więcej.


No nic, ja uciekam nadrobić w końcu wyzwania ze Skrapujących Polek - zapraszam do przyłączenia się do nas te z Was, które jeszcze tam nie dotarły :)

7 komentarzy:

  1. Chyba zrobie podobny wpis motywacyjny;sprzydaloby się:)PS.magnesiki???Super!gdzie można kupić płaty magnesu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnesy- bomba!
    A wpis tak mnie zainspirował, że biegaćc poleciałam. Może zrobimy takie małe wyzwanie, że codziennie fotki sobie musimy przez cały november pokazywać z art'a? Co? Bo ja strasznie potrzebuję motywacji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ABily, ja kupiłam zestaw czterech magnesów z ludzikami z NICI (taka chyba bajka dla dzieci) w sklepie Wibra za 0,69 Euro :P na pewno masz Wibre gdzieś!

    Noomiy, jak najbardziej w listopadzie mam zamiar codziennie robić jedną stronę art journala i ją tu przyklejać - chcę się też troszkę rozpisać, więc to będzie trochę pamiętnik :) fajnie jakbyś też zaczęła!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jutro lecę do Wibry :) magnesiki świetne :D

    a takie postanowienia to mi również by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzis u nas dzień targowy, pojadę do centrum i wstapię do wibry przy okazji:)zobaczymy co w tym tanim raju posiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Ania, podziwiam determinację!;) (Tylko nie wiem jak z tym punktem "less time online" sobie poradzisz w listopadzie...;)haha!)
    Założyłam ostatnio journalowy zeszyt z ulubionymi tekstami piosenek. (o ile tak to można nazwać). Wciągnęło mnie do reszty, więc oby udawało mi się przysiadać do tego częściej.;)
    A magnesy przecudne!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Asik, zacznik pokazywać te swoje cuda! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...