czwartek, 21 lipca 2011

Album z Londynu

Każdy był kiedyś chyba na jakimś wyjeździe, który bez zastanowienia wymieni zapytany o "wakacje życia". Ja nie wyobrażam sobie co mogłoby przebić mój czerwcowy pobyt w Londynie (na który notabene robiłam swój travel journal). Było krótko, ale intensywnie, w doborowym towarzystwie, z 4 koncertami w tle, z szalonymi sesjami fotograficznymi i nocnymi głupawkami. Dlatego musiałam zrobić album z tego pobytu! Poleciał do jednej z moich towarzyszek podróży, Asi. Jak widzicie - kolor ponad wszystko!

(Po kliknięciu foty zrobią się większe. Niestety musiałam zamazać teksty, bo były dość żenujące :D)








A już za miesiąc znowu wybieram się do Londynu, więc na pewno to nie ostatnia praca w londyńskim klimacie :)

4 komentarze:

  1. dzięki kochana! jak pojedziemy do tego naszego spa to też Ci taki zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "nie wyobrażam sobie co mogłoby przebić mój czerwcowy pobyt w Londynie" EPIC FACT!;) Chyba nigdy mi się nie znudzi oglądanie tego albumu. Jest MEGA! Dziękuję Ci jeszcze raz Aniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy album! :)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...