czwartek, 16 września 2010

Wyniki candy! Wee!

Nadeszła wielkopomna chwila losowania słodkości! Zgłosiła się niebotyczna ilość osób (128!) - nigdy bym nie pomyślała! Dziękuję pięknie wszystkim za udział w zabawie i uwierzcie mi, chętnie obdarowałabym każdego z osobna! Zajrzałam na wszystkie blogi i jestem pod wielkim wrażeniem Waszych umiejętności! Chciałabym Wam także podziękować za odwiedzenie mojego bloga i liczne komentarze do moich prac - jestem bardzo wdzięczna za każdą opinię :) Mam nadzieję, że nadal będziecie tu wpadać.

Ale ale... przejdźmy do sedna sprawy. Losy zostały przygotowane już wczoraj:


Mieszamy, mieszamy...
Jest!
A więc tak! Przydaśki wygrywa KIGABET VEL KI!
Ale co to... łapka sama znowu wędruje do maszyny losowania. Będzie jeszcze jedna wygrana!

Tadam! NIEWIELKA także zostanie obdarowana :)
Gratuluję dziewczyny! Proszę o Wasze adresy na mojego maila (annikowo [at] yahoo.com).

A Mamusi (która tu może zagląda) dziękuję za miseczkę - bardzo się przydała ;*

10 komentarzy:

  1. gratuluje gratuluje i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mialas frekwencję:)szkoda,że tyle się zlatuje tylko z okazji candy.buźka mała

    OdpowiedzUsuń
  3. oo wygrałam jupiii :D dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tym, którym dopisało szczęście!! Wygrałyście cudne cukierasy! Dzięki za super zabawę i zapraszam czasem do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ale ze mnie gapa ......... ostatnio po prostu mam inne rzeczy na głowie ...... ale się cieszę !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...