wtorek, 14 września 2010

Puppy dog eyes

Wróciłam już z Polski i dzisiaj zasiadłam w moim skrappokoiku z zamiarem stworzenia kilku rzeczy na wyzwania, ale jakoś nie mogłam się do żadnego zabrać. Tak jak w życiu, nie bardzo lubię, kiedy ktoś mówi mi co mam robić - nadal mam problem z pracami, które muszą mieć określone kolory albo dodatki. Ale z drugiej strony na tym polega rozwijanie się i podejmowanie wyzwań! Mam więc nadzieję, że jeszcze coś się dziś urodzi :)

Tymczasem powstał taki oto skrap z moim - nie oszukujmy się - przeuroczym Mężczyzną w roli głównej ;)


Przy okazji przypominam, że jeszcze tylko do jutra do północy można zapisywać się na moje candy, O TU. Jest już sporo chętnych (120 osób!!!), ale każdy ma równe szanse!

4 komentarze:

  1. skąd ja znam to spojrzenie???czyżby niebieskie oczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki dziewczyny!
    @Dorota: nie musi nic przeskrobywać, On zawsze ma takie spojrzenie zabiedzonego psiaka ;)
    @ABily: oczy takie raczej zielono-szare, bossskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...