sobota, 23 maja 2015

My happy place

Nie wiem czy już kiedyś o tym wspominałam, ale mam tyle nieopublikowanych prac, że mogłabym nie robić nic przez rok i nawet nikt by nie zauważył ;) A tymczasem robię coś nowego cały czas, a kolejka do publikacji się wydłuża!
Na dzisiejszy poranek znalazłam layout który zrobiłam - sądząc po dacie zrobienia zdjęcia - gdzieś w lutym (chociaż w mojej głowie luty był dopiero niedawno, a tu już prawie czerwiec!). Zrobiłam go i totalnie o nim zapomniałam, a jest fajny, a co! Jest to też taki optymalny scrap na sobotni poranek, bo jest o moim happy place, czyli moim biurku scrapowym. Od czasu tego zdjęcia zdążyłam już urządzić sobie scrapowy kąt w nowym domu, ale biurko nadal w nim rządzi i siedzę przy nim często z kubkiem kawy albo herbaty, dokładnie tak samo jak na LO :)


A jakie jest Wasze happy place?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...