czwartek, 26 marca 2015

Tęsknię!

Hello Hello!
Ależ dałam ciała! Miałam przed gorącym  przeprowadzkowym okresem usiąść i zaplanować parę postów, żeby blog nie ział pustkami, ale życie potoczyło się po swojemu. Ostatnie dwa tygodnie były wyczerpujące, ale w zeszłą sobotę przeprowadziliśmy się w końcu na dobre i jest cudnie!

Niedługo zrobię może post nowodomowy, ale na razie zostawiam Was z layoutem, który zrobiłam zanim zaczęła się przeprowadzka na to wyzwanie:


Ach, wiecie jak mi tęskno do scrapowania? Ale dzisiaj złożyłam już sobie biurko, w kolejnych dniach porozpakowywuję przydasie i do dzieła!'

Ściskam,
Anniko

6 komentarzy:

  1. ahhh uwielbiam go!! wracaj szybko i pokazuj jak Ci się mieszka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! ;)) Świetne to połącznie różu i żółtego, takie energetyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna praca :D fajne połączenie kolorów
    Czekamy z niecierpliwością na nowe posty z książkami ale i z nowego mieszkanka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam go :D co go widzę to się zachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna praca :) Ja zaczynam dopiero swój Project Life, który juz dla większości jest pewnie przestarzały :
    schematzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...