wtorek, 13 stycznia 2015

One Little Word, czyli moje magiczne słowo na 2015 rok

Jest już prawie połowa stycznia, a ja jeszcze nie pochwaliłam się moim słówkiem na 2015 rok!

O co chodzi? Otóż od kilku już lat co roku wybieram sobie słowo-przewodnika. Przymiotnik, czasownik, a może rzeczownik, który będzie w sobie zawierał nie jakieś konkretne nakazy i zakazy, ale będzie odzwierciedleniem tego jacy my chcielibyśmy być przez te przyszłe 12 miesięcy. Ja wybieram akurat zawsze angielskie słówko, bo angielski ma wiele wyrazów wieloznacznych i można z nich "wyciągnąć" o wiele więcej niż z polskich.

W tamtym roku wybrałam słowo EXPLORE, czyli zgłębiać, poznawać, odkrywać.
Rok wcześniej POSITIVE - pozytywna.

W tym roku moje słowo wybrało się samo, przyszło do mnie pewnego zimowego poranka, jeszcze długo przed rozpoczęciem nowego roku.

MOVE
Przeprowadzać się. Ruszać (się). Wyruszyć. Wzruszać. Pobudzać. Działać. Ruch. Przeprowadzka. 

W przypadku tego słowa wieloznaczność jest cudowna, można powiedzieć, że z tego powodu wybrałam to słowo! Każde znaczenie tego słowa niesie ze sobą coś, co chcę w tym roku osiągnąć - na polu osobistym i kreatywnym.

Żeby się rozruszać zrobiłam LO z moim nowym słowem.



Mam nadzieję, że to słowo będzie mnie prowadzić przez kolejne 12 miesięcy.

A jakie słowo Wy wybrałyście lub byście wybrały na ten nadchodzący, piękny rok?

15 komentarzy:

  1. Piękny i prosty :) A słowo pobudza do działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pozytywne kolorki! :) Ruszaj zatem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne minimalistyczne LO!
    Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie lubię najbardziej! dzięki Gosiu!

      Usuń
  4. Jest absolutnie, cudownie pozytywny :D I słowo też świetne, genialny wybór :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! słowo jak dla mnie stworzone :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba, mimo że prosty to taki naładowany kolorem (twoje oczy cudowne!) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, to słowo niesie w sobie pozytywną energię :) z resztą tak jak i LO :) w sumie gdybym ja miała wybierać, to pewnie wybór padł by także na "move" ze względu na kilka ważnych zmian które się szykują, a jeśli nie to słówko to zapewne "inspire"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, inspire to też jedno z lepszych słówek! :)

      Usuń
  7. uwielbiam go :D strasznie mi się podoba ten odcień różu ;D co to za farbka? czy sama mieszałaś? :D
    i tęskniłam za Twoimi LO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      a farbkę sama mieszałam, taki łosoś z różem :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...