piątek, 9 stycznia 2015

Dwie wiosenne kartki na zimową depresję

Wow. Nie spodziewałam się tylu komentarzy pod moim ostatnim postem. Dziękuję Wam za wsparcie, inspirację i motywację! Jesteście kochane :*

Dzisiaj nowe prace. Tak, miałam pokazywać zaległe, ale z pracami jest u mnie jak z książkami - jak mam coś nowego, to muszę się za to wziąć od razu!
Kartki są na szczęście całkowitym przeciwieństwem aury za oknem, co pomaga w ich odbiorze :)

Kompozycja numer jeden powstała na mapkowe wyzwanie Żyrafki na Diabelskim Młynie i odznacza się dużą dozą różu i niczym więcej tak naprawdę ;)

Kartka numer dwa, także pod mapkę, tym razem Justt na ScrapMap, ma w sobie jeden z moich ulubionych papierów (ten w kwiaty), jeden z moich ulubionych środków transportu (rower) i jeden z moich ulubionych kolorów (seledyn). I specjalnie do tej kartki odkurzyłam moją maszynę, której nie tknęłam jeszcze w tym roku!

Ach, żeby tak mogłabyć na dworze taka wiosna jak na moich kartkach!!!

Ściskam,
Anniko

2 komentarze:

  1. :) super! Co mi przypomina, że jeszcze trochę i znów zacznie się sezon rowerowy!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, sezon rowerowy nigdy się nie kończy! a przynajmniej nie tu, w Holandii ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...