niedziela, 16 września 2012

Róż i zieleń - mieszanka wybuchowa? [Pink and green - explosive mixture?]

Na PWC dziś AgnieszkaBe zadała nam takie kolory, że długo omijałam scraproom, bo bałam się podejść do tematu! Zieleń i róż w mojej głowie jakoś nie współgrają, żeby nie powiedzieć gryzą się :P Ale kiedy już zasiadłam za biurkiem i postanowiłam postawić na pastele, wyszło coś nawet znośnego. Na pewno powtórzę tę mieszankę wybuchową, bo bardzo mi się podoba!

Today on our challenge blog PWC AgnieszkaBe gave us such a color challenge that I couldn't get down to it for a long time! In my head, green and pink somehow don't work together and I can't help it. But when I sat down at my desk and decided to make a card in pastel versions of pink and green, something quite interesting came out of it :) I'm definitely going to try these colors again!

To nasza inspiracja:
This is our inspiration image:

A to moja praca (zaznaczam że nadal jestem zmuszona robić fotki telefonem...):
And this is my card (pictures taken with my phone, hence the bad quality):



Kartkę zgłaszam też na wyzwanie w Scrap-Map :)

Pozdrawiam!


23 komentarze:

  1. czyżby lektorka miała urodzinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ja, moja kochana pani od holenderskiego ma urodziny... za miesiąc ;)

      Usuń
  2. Mieszanka nie wybuchowa, świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz i diabeł nie jest taki straszny jak go malują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję, nie jest! i teraz Ci będę dziękować za tą inspirację! :*

      Usuń
  4. przepiękna praca! :) muszę przyznać, że to nietypowe zestawienie kolorów ujarzmiłaś z prawdziwym stylem i klasą, świetna kartka!

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska karteczka,fajne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, dopiero teraz je odkryłam :)

      Usuń
  6. Ja bardzo lubię ten kontrast. Poradziłaś sobie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak lubisz to wyskrapuj cos też, mądralo! :*

      Usuń
    2. pfff, jutro Ci pokaże. kończe właśnie album z naszej wyprawy:P

      Usuń
  7. W prostocie siła :) świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie zestawienie, jest wiosenne, a pastele dodają mu lekkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, wiosenne! trzeba się nastawiać wiosennie na nadchodzącą dłuuugą zimę :P

      Usuń
  9. Piękna karteczka w cudnych odcieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo delikatna i subtelna - piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...