czwartek, 7 sierpnia 2014

Chillout w wersji surowej [Chillout version raw]

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne LO - bo mam ich jeszcze wiele w zanadrzu :) 
To konkretne zostało ponad miesiąc temu zrobione do mapki Oli na ScrapMap:
Today I have yet another LO to show you - and I really have a lot of them left :)
This particular one I made more than a month ago to a sketch of Ola over at ScrapMap blog:



Ja swoją interpretację tej mapki nazwałabym dosyć "surową", bo tak właśnie kojarzy mi się papier craft. Do tego gesso, trochę ozdób i wyszło LO tak samo chillowe jak foto na nim :)
I would call my interpretation of this sketch a little raw, cause that's what craft paper always makes me think of. With gesso and just a few sequins it makes layout that's just as "chill" and the photo I used on it :)




Używacie czasami papieru craft? Do czego?
Do you sometimes use craft paper? What for?

2 komentarze:

  1. papieru craft używam rzadko, ale zdarza mi się do scrapów czy kartek, ale najbardziej podobają mi się prezenty zapakowane w niego i przyzdobione, sama jednak nie robiłam :D
    Twój scrap czaderski :D prosty, ale genialny :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoooooo, super jest <3 Prosty ale bardzo efektowny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...