wtorek, 5 sierpnia 2014

[Be Awesome Today]

Jestem w szoku - wiecie, że od pół miesiąca nie pojawiła się na moim blogu kartka? Tak jak pisałam w ostatnim poście, to jest niesamowite, ale ostatnio trzaskam w większości LOsy. No ale musiała nadejść chwila, w której znowu usiadłam do kartki - i to robionej do mojej własnej mapki którą zadałam w ostatnim wyzwaniu na PWC.
I'm shocked - do you know that I haven't posted a card on this blog for half a month? Like I said in my last post, it's incredible, but lately I've been making more layouts than cards. But today I am coming to show you a card I made to my own sketch over at PWC blog.




Co najlepsze, to wyzwanie nadal trwa, więc możecie się jeszcze do nas przyłączyć i głosić swoją interpretację mojej mapki - byłoby mi miło :)
The best thing is, the challenge is still open so you can join us - it would be nice to see your interpretations of my sketch :)

1 komentarz:

  1. ale piękna mapencja!!
    Ale kartka jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...