wtorek, 12 sierpnia 2014

Różowe bańki - kartka [Pink bubbles card]

Hej :) Na blogu trochę ciszy, bo od tygodnia są u mnie rodzice i przez wiele dni nie włączałam nawet komputera. W końcu mam dobry powód, żeby trochę od niego odpocząć :)
Ale zaległości trzeba nadrabiać! 
Mam tutaj na przykład taką kartkę, którą zrobiłam na najnowsze wyzwanie na ScrapMap, gdzie Justt uraczyła nas taką oto słodką mapką:
Hey :) It's a bit still here on my blog, but my parents are here and I haven't been turning on my computer for many days. Finally a good reason to get some time offline :)
But I do need to catch up a bit!
Here for example is a card I made for the newest challenge at ScrapMap blog where Justt made us this sketch to use:





Tak mnie jakoś wzięło na róż i zrobiłam przesłodzoną wersję mapki ;) Pomysł na kółka a la bańki mydlane podsunęła mi Drycha ze swoim tutorialem i chociaż ja swoje zrobiłam inną metodą, to ogólnie wyglądają ciekawie, prawda? :)
I felt like going pink for this project and so I made a totally sweet version of this sketch. The idea of bubbles came to me after seeing Drycha's tutorial and even though I made mine differently, they do look cool, right?



Nie za bardzo przesłodzona? ;)
Not too sweet? ;)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...