niedziela, 20 lipca 2014

[Fun in the Sun - LO]

Lato od paru dni nie odpuszcza - a w Holandii tropikalne temperatury to nie taka norma jak w Polsce. Z tego też powodu włączył mi się tryb letni, czyli: lody-grill-książka na balkonie-wiatrak-zimna woda z cytryną. Do scraproomu nawet nie wchodzę, bo nie mam tam żaluzji i przez cały dzień pokój nagrzewa się niemiłosiernie i nie da się żyć. No ale "całe szczęście" mam tyyyyle zaległości, że mogłabym do scraproomu nie wchodzić jeszcze spokojnie przez miesiąc ;)
It's been really hot here for the past couple of days - and in The Netherlands it's not as usual as in other countries. Because of that I'm in summer mode: ice cream-BBQ-reading books on the balcony-fan-cold water with lemon. I'm not even trying to enter my scraproom 'cause there are no blinds in there and the room is incredibly hot all day long. But "fortunately" I'm so much behind with showing my stuff here on the blog that I could easily not enter my scraproom for another month and you wouldn't even know ;)

Dzisiaj mam typowo letnie LO - tak a propos tej pogody za oknami. Oskrapowałam fotkę z naszej podróży poślubnej na Maderę - z której tak w ogóle muszę jeszcze zrobić mini album :)
Today's LO is very summery - just like this weather. I used a picture from our honeymoon in Madeira - of which by the way I haven't made a mini album yet!


To tyle! Idę się dalej rozpływać ;)
That's it! I'm off to melt some more ;)

3 komentarze:

  1. superowy, mega słoneczny scrap ! przesłodka piłka plażowa ! :D a co do upałów - o mamo, żyć się nie da, w Polsce też :D ja chyba musiałabym zamieszkać w Norwegii albo Finlandii, żeby normalnie funkcjonować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, w Norwegii (region Oslo) jeszcze cieplej bywa niż w PL, nie uciekaniecie od tego ;) super LO, plażowy! A jak plaża to i słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa to niespodzianka, tego nie wiedziałam! no ale fakt, narzekać nie powinnyśmy - lato jest więc ma być gorąco! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...