wtorek, 15 lipca 2014

Ulubiona kartka [My favorite card]

Całkiem niedawno zrobiłam dla ScrapMap kartkę, która jest chyba moją ulubioną ze wszystkich ostatnio zrobionych. Ma w sobie tą pastelowość, delikatność i kolory które uwielbiam, jest prawdziwie letnia! A do tego świetna mapka autorstwa Mira... no bomba!
Not so long ago I made this card for ScrapMap and I think it's my favorite of all the cards I've made recently. It has the pastel-ness (it's not a word I guess), the flimsiness and the colors I love, it's truly summery! Plus this awesome sketch by Mira... da BOMB.


A Wy macie swoje ulubione prace własnego autorstwa? ;)
Do you have your favorite cards/LOs that you made yourself? ;)

3 komentarze:

  1. fantastyczna, taka "amerykańska", a takie kocham najbardziej !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. amerykanska? o to ciekawe! nie wiem co to znaczy ale dzięki :P

      Usuń
    2. w sensie, w Polsce zwykle kartki są pełne kwiatków, elementów i takie "na bogato", a zawsze jak patrzę na amerykańskie kartki (nie wiem czy wszystkie są amerykańskie, ale tak mi się kojarzy xD ) to one mają TO COŚ w sobie, właśnie w tej prostocie, dlatego mi się tak bardzo podobają, że mają TO COŚ :D ahh, mam problemy z tłumaczeniem swojego dziwnego toku rozumowania, ale to zdecydowanie był komplement :D !

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...