środa, 23 lipca 2014

LO z cudownego ślubu [LO from a wonderful wedding]

Stało się! Nasza ulubiona para - brat Chrisa i jego dziewczyna - wzięli ślub! Kiedy pojechali w podróż poślubną, ja w sekrecie poprosiłam fotografa o parę zdjęć naszej czwórki i zrobiłam im LOsa, który przywitał ich kiedy wrócili do domu :)
Yay! Our favorite couple - Chris's brother and his girlfriend - got married! When they went on a honeymoon I secretly asked their photographer to send me a few pictures of the four of us and I made them a layout that waited for them at home when they came back :)

Jest trochę farb, duuużo kropkowych motywów i kolory iście letnie :)
I used some watercolors, lots of dot motifs and summery colors of course :)


A Wy dajecie czasami LOsy na prezent?
Do you sometimes give LOs as presents?

2 komentarze:

  1. ja bardzo często :P
    scrap piękny, te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie fantastyczny scrap!! kolorystycznie mnie bardzo urzekł :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...