niedziela, 4 maja 2014

Ja i kokarda... [Me and a bow...]

Tak... ja i kokarda. Jakoś sobie tego nie wyobrażałam. Ale Mosia z okazji wyzwania na PWC trochę mnie do tego zachęciła, więc próbowałam, przykładałam, przemieszczałam, aż w końcu wyszło to co zawsze - bardzo prosta kartka, tyle że z kokardą :)
Yeah... me and a bow. I couldn't imagine it. But Mosia kinda made me do it for the new PWC challenge, so I tried. I was moving things around, changing them up, tying bows left and right until I got basically what I always get - a very simple card, but then with a bow :)


A Wy często używacie tasiemek i kokard w swoich pracach?
Do you use a lot of ribbons and bows in your works?

3 komentarze:

  1. ojeje, jak pięknie uwiązana! Jak Ty to zrobiłaś, mi nigdy tak ładnie nie chce wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, na jutubie się uczyłam!
    https://www.youtube.com/watch?v=j55HtpErsi8

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...