środa, 30 kwietnia 2014

CURRENTLY - kwiecień [CURRENTLY - April]


Kolejny miesiąc przeleciał jak strzała! Przecież dopiero co robiłam wielkie plany na ten rok, a tu jedna trzecia już uciekła (a plany leżą odłogiem ;). Czym jestem starsza, tym szybciej leci czas - też tak macie?

A więc w kwietniu...

odkrywam audiobooki! Wcześniej nigdy ich nie próbowałam, bo przecież to zdrada papierowych książek!!! ;) Niestety od paru miesięcy zauważam, że trudno skupić mi się na jednej rzeczy przez dłuży czas, więc moje czytanie książek idzie jak krew z nosa. A taki audiobook mam sbie w telefonie i włączam kiedy zmywam, biorę prysznic, scrapuję, robię coś w Photoshopie... przez 10 dni wysłuchałam już 2 książek: Tajemnicy siedmiu zegarów Agathy Christie i Księżniczki z lodu Camilli Lackberg. Zabieram się za kolejne!
przesiaduję coraz więcej na Pintereście w poszukiwaniu pomysłów do nowego domu. Moja tablica salonowa i kuchenna są moimi ulubionymi.
oglądam nową serię Devious Maids (po polsku Pokojówki z Beverly Hills) i amerykański Project Runway, wszystkie serie po kolei!
słucham Panic! At The Disco, szczególnie po poniedziałkowym wybitnym koncercie!
jem kaszę jaglaną - tyle się o niej naczytałam, że musiałam spróbować i całkiem mi posmakowała :)
czekam niecierpliwie na czerwiec, bo wtedy jadę do Polski i do Warszawy na zlot!
planuję wiosenne sprzątanie - już zaczęłam i wyczyściłam mój craftroom. Ha, już nic mi nie przeszkodzi w scrapowaniu!
oddaję kilogramy ciuchów, które zalegają w mojej szafie - już pozbyłam się 5 wielkich worków! Niestety jakimś sposobem na półkach i wieszakach nadal pełno...
żałuję że moje spotkanie z dziurkaczem do Project Life skończyło się fiaskiem... mam nadzieję, że ulepszą go i kiedyś kupię go sobie znowu :)
zwiedzam nowe miejsca w moim mieście - ostatnio z okazji Dnia Króla natknęliśmy się na ulicę z cudnymi małymi sklepikami i kajfekami.
próbuję być nastawiona pozytywnie i cieszyć się z wiosny!

Yet another month has flown by! It seems like it was yesterday that I was making big plans for 2014 and now 1/3 of the year has passed! (And the plans.. well..) The older I am, the faster the time goes... don't you have it too?

Anyway, this April I am...

discovering audiobooks! I had never tried them before but lately I've been noticing a total lack of being able to focus on something for more than 5 minutes so reading an actual book is difficult. And with audiobooks it's just so easy! They're on my phone so I can listen to them when I'm showering, doing the dishes, scrapbooking or doing something with Photoshop. Within a couple of days I've already listened to 2 of them and starting a third one as we speak!
spending a lot of time on Pinterest looking for ideas for our new home. The livingroom and kitchen boards are my favorites!
watching the new season of Devious Maids and all seasons of Project Runway.
listening to Panic! At The Disco, especially after their awesome concert on Monday!
eating millet! I had read so much about it that I decided to finally try it and I liked it :)
waiting impatiently for June and my trip to Poland, especially to Warsaw for the scrapbooking event.
planning a big spring cleaning. I have already started and cleaned up my craftroom, so I can finally make things without being distracted by the mess!
giving away tons of old clothes, I have already gotten rid of 5 full bags! Somehow my closets are still just as full...
regretting that my experience with the We R Memory Keepers 3x4 punch turned out to be a big failure for me...
exploring new places in my city... last Saturday on King's ay we discovered a nice street with peculiar little shops and cafes.
trying to stay positive and enjoy the spring!




8 komentarzy:

  1. Ja też czekam na czerwiec :) A Twój pinterest podglądam cały czas a później przyjadę i porównam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, powiało grozą! to przyjedź porównać za 10 lat jak się dorobię wszystkich fajnych mebli :P

      Usuń
  2. Ja z kolei przekonałam się do e-booków,też bałam się zdradzić papierowe,ale jak raz spróbowałam,to mi się bardzo spodobało,szczególnie to,że mam całą bibliotekę[no może nie całą]w jednym małym tablecie,i mogą tą bibliotekę nosić wszędzie w torebce,a papierowych nie zdradzam,bo też je mam.Podoba mi się ta lista,też spróbowałam kaszy jaglanej i też mi posmakowała,no ostatni punkt jest najważniejszy,pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ebooki to też super sprawa, chociaż ja akurat nie używam czytnika. Ale wyobrażam sobie, że super jest wziąć sobie go szczególnie na wakacje!

      Usuń
  3. Z Polskich audiobooków polecam te czytane przez Krzysztofa Gosztyłę - są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo :) fajnie z tym czerwcem :) Ja tez mam nadzieje sie zjawic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, chętnie Cię wyściskam! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...