środa, 7 maja 2014

[HOME is where your MOM is]

Nigdy jeszcze nie robiłam LO ze swoim starym zdjęciem, a przecież mogłabym je wszystkie pieknie oprawić! Wyzwanie na Diabelskim Młynie mnie do tego zachęciło i wynalazłam jedną z moich ulubionych fotek z moją Mamą. Nachlapałam gesso, ecolinami, posypałam złotym brokatem i wyszedł layout bez scrapowych papierów - lubię takie :)
I've just realized that I've never used any of my old pictures for a layout. The new challenge at DM blog finally made me use one of my favorite ones with my Mom. I used a lot of gesso, ecolines and glitter and didn't even touch any scrapbooking papers. I like it like that :)

Praca leci też na wyzwanie w Przyda-Się.

Mam teraz ochotę zrobić cały album z fotkami z dzieciństwa, mam nadzieję że na ochocie się nie skończy ;)
Now I feel like making a whole album with my childhood pictures, I hope I'll get around to actually doing it ;)

5 komentarzy:

  1. Fajne, delikatne LO ;) Trzymam kciuki za album!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudo! więcej takich poproszę! >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny :) cudnie Ci tło pod zdjęciem wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne LO! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda sie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...