piątek, 25 kwietnia 2014

Kartka na poprawę humoru [A feel-good card]

Ok, prawda jest taka, że od prawie 2 tygodni nie zrobiłam nic scrapowego. Pewnie ma to jakiś związek z tym, że w moim craftroomie panuje taki bałagan, że nie chce mi się tam wchodzić. Na ogarnięcie tej masakry też nie mam siły. Ale kiedy dzisiaj zobaczyłam, że na moim blogu od całego tygodnia nic nie było, powiedziałam - basta! i przypuściłam szturm na pokój scrapowy. Możnaby powiedzieć, że zamknęłam oczy i zrobiłam kartkę - oczywiście nie po to, żeby cos dać na bloga, tylko po prostu taką na poprawę własnego samopoczucia i danie sobie kopa do działania. Zobaczymy czy się opłaciło :)
Okay, the truth is, I haven't made anything for almost 2 weeks. It probably has something to do with the fact that my craftroom is an absolute mess and I don't feel like going there. I also don't really have the strength to clean it all up right now, to be honest. But when today I saw that I hadn't put anything on my blog for a whole week I said that's it! So I went into the room, basically closed my eyes and made a card. Of course I didn;t make it so that there's something to put on my blog, but rather to just make myself feel better and motivate myself. Well, let's see if it helps!



 

Jaki macie sposób na ogarnięcie się po długim okresie braku weny? Pomocy!
How do you make yourself work again after a long time of no inspiration? Help!


2 komentarze:

  1. opłaciło się, opłaciło!! Dawaj, Ania! :*
    Dla mnie na powrót weny dobre byłoby ogarnięcie craftroomu niestety :P albo zrób nowe zakupy! oglądanie nowych papierów, dodatków dla mnie jest zawsze inspirujące. Sprzątanie tez, bo zawsze znajdzie się coś, czego dawno się nie widziało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...z tym sprzątaniem to mam podobnie ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...