czwartek, 17 kwietnia 2014

Pedałuj i odkrywaj! [Bike and discover!]

Czasami udaje mi się zaskoczyć samą siebie. Tak było na przykład ostatnio z poniższą kartką. Zobaczyłam paletę i w duchu powiedziałam sobie: "może po prostu sobie to wyzwanie odpuszczę? Może mój DT się nie obrazi?" No ale jednak spróbowałam i kurcze, nie było tak źle!
Sometimes I manage to surprise myself. Just like it's happened recently with this card below. I saw the color pallet and thought: "alright, maybe I'll just skip this challenge? Maybe my DT won't mind?". But then I decided to try anyway and well, it wasn't half as bad as I thought it would be.

Here's the color pallet of this challenge over at DM:




A Wy zaskakujecie czasami siebie samych? ;)
Do you also surprise yourselves sometimes?

2 komentarze:

  1. Dobrze, że nie odpuściłaś, bo to dzieło by nie powstało :) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie sobie poradziłaś :D nieraz dobrze się przełamać :D z aparatem też byś mogła ;) chętnie pooglądam jakąś sesję w Twoim wykonaniu ;)
    a w ogóle to mam identycznie co do potencjalnych zdjęć na spacerach z aparatem i bez - dzisiaj jak w końcu zabrałam aparat to ledwo co znalazłam te kilka kadrów, a tak to sobie pluję w brodę, że aparatu nie mam i nie uchwycę jakiegoś momentu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...