wtorek, 18 lutego 2014

CANDY

Hej kochani! 
Raz na jakiś czas rozdaję u siebie na blogu jakieś drobiazgi i dzisiaj po raz kolejny mam coś dla Was! Bez okazji, tak po prostu, dlatego że jesteście, komentujecie i dodajecie otuchy :)


Zasady są proste:
- dzielicie się informacją o candy na swoim blogu wstawiając powyższy banerek w pasku bocznym;
- wpisujecie się na dole w inlinkza (komentarze w tym poście nie będą brane pod uwagę przy losowaniu!);
- będzie mi również bardzo miło jeśli polubicie moją stronę na Facebooku :)

Na Wasze zgłoszenia czekam do 4 marca do północy, zwycięzcę ogłoszę niedługo potem :)
Miłego dnia!

26 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza :) cudne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...czyżby Twoje własnoręcznie robione maski? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się piszę na takie cukieraski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie na te maski najbardziej mam ochotę :D Superowe są!
    Kiedyś próbowałam na BS wycinać, ale zwykłe wykrojniki nie tną w folii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moje robię z grubszego papieru, nie z folii :)

      Usuń
    2. oo, super wiedziec :))

      Usuń
  5. własnie Twoje maski to najsłodsze cukieraski.
    choć chetnie przeygarnę i cała resztę słodkści

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu przypadkiem!! i wezmę udział;)

    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam na chwilę, zostaję na dłużej :) Bardzo ciekawy blog i zgłaszam chęć udziału w konkursie :)

    http://edi-pocztowki.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega wyglądają te maski! :) Twojego FB od dawna lubię. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Może zadam głupie pytanie albo nie otworzyło mi się wszystko, ale jak mogę obserwować Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez bloglovin - http://www.bloglovin.com/en/blog/3616475/annikowo-scrapblog

      Usuń
  10. Pozdrawiłam i na fb chętnie polubiłam (Maria De):) http://atelierbymary.blogspot.com/ Mary

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam autorkę Candy. Jestem cichą wielbicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, Wezmę udział w Zabawie.

    Arte by Ania i Ania Qulinarna to jedna i ta sama osoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się zapisałam, podlinkowałam i polubiłam :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie odkryłam jednego z lepszych blogów przez banerka z candy :) Ja również się zgłaszam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prezenty !!!
    Ja niestety nie mam konta na FB, dlatego baner tylko na blogu.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisałam się i ja :) banerek u mnie na blogu: http://rozanyzakatek90.blogspot.com/
    Zapraszam cię również do wzięcia udziału u mnie w candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...