poniedziałek, 17 lutego 2014

Pinspiracje - kalendarze i planery [Pinspiration - calendars and planners]

Od zawsze mam pociąg do pięknych artykułów biurowych, kolorowych długopisów i mini karteczek. Od wielu lat nie rozstaję się z moim planerem, do którego wpisuję wszystkie spotkania i rzeczy do zrobienia. Ale mam taki mały sekret... uwielbiam zaglądać w planery i kalendarze innych ludzi! To co tam wpisują, jak wpisują, jakich kolorów używają, a jak jeszcze uprawiają marginesowy doodling, to już w ogóle super!
Dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka świetnych planerów które wyczaiłam na Pintereście - cudne są! Zresztą sami zobaczcie:
I've always loved beautiful stationery, colorful pens and mini post-it-notes. For many years now I've been keeping a planner where I put in all my meetings and things to do. But I have a little secret... I love peeking into other people's planners! What they write there, how they write it, what colors they use, and if they add some little doodles it's even better! I wanted to show you a few cute planners I found. Here you go: 








Słodkie, prawda?
Moje planowanie nie jest aż takie kolorowe, ale też zawsze dużo się w moich kalendarzach dzieje ;)
Sweet, right?
My planning may not be as colorful, but my calendars are also always super busy ;)


A Wy macie planery? Lubicie ich używać? Jest w nich kolorowo, czy raczej formalnie? :)
Do you have planners? Do you like using them? Are they colorful or rather formal? :)


5 komentarzy:

  1. ahhh, ja to zazdroszczę takich planerów! ja co chwila do mojego kalendarza coś wpisuję i mówię - teraz na pewno będę regularna! Ale nic mi z tego nie wychodzi :P
    Twój dorównuje tym pinterestowym bez dwóch zdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To muszę się przyznać, że ja też to lubię ;) i namiętnie podglądam wpisy na przykład japońskich dziewczyn na instagramie :P One to mają fioła normalnie, i przede wszystkim czas na to.
    Sama bez kalendarza i plannera się nie ruszam też, może nie są one takie super kolorowo-naklejkowe, ale bez kolorowych zakreślaczy i cienkopisów nie obejdę się :D

    Twój też bardzo ciekawy, i tak jak Justt pisze, nie odbiegają wiele od tych pinowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aloeż genialne inspiracje! ja nie potrafię się nigdy uporządkować ani zorganizować, a tak bardzo bym chciała :D nawet kalendarza nie posiadam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Nigdy bym nie pomyślała, że można tak kreatynie planować... Mój kalendarz (jeżeli już zdarzy się tak, że go używam) jest przeważnie pogryzmolony i naskreślany jednym, czarnym długopisem. Ale może warto spróbować wreszcie czegoś nowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam oglądać cudze plannery :D swoje uwielbiam kupować, ale ich uzupełnianie mi totalnie nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...