sobota, 16 listopada 2013

Wyłowione z sieci - ciekawe linki [Found on the net]



Hej! Jak zapowiada się Wasza sobota? U mnie cisza i spokój, leniwe śniadanie i nie za dużo planów na weekend... uwielbiam tak. Mam dla Was kilka fajnych linków do podejrzenia przy porannej kawie :)
Hey! How is your Saturday? It's quiet here, I'm having a slow breakfast and no big plans for the weekend... just how I like it :) I have a few nice links for you to look at while you're having your morning coffee :)

  • Pewna rodzina w Kanadzie postanowiła przez rok żyć jakby był rok 1986 - zero smartfonów, internetu, a zamiast tego kasety magnetofonowe, filmy na VHS i dużo ruchu na świeżym powietrzu - bardzo podoba mi się ten pomysł, bo sama czuję się czasami przytłoczona życiem w dzisiejszych czasach. (a family in Canada has decided to live one year as if it was 1986 - no smartphones, no internet, but rather tapes, VHS and being outside - I really like this idea actually)
  • Ziemia się kręci, czas leci, a słonce zachodzi raz po raz w różnych zakątkach globu... te zdjęcia pięknie to pokazują. (The world is spinning, time is passing by, and the sun sets somewhere all the time... these pictures are just beautiful.)
  • Z polecenia Lexie obejrzałam ostatnio film dokumentalny Catfish - polecam! (Lexie recommended a documentary and I watched it and loved it - Catfish)
  • Bardzo, bardzo chcę przeczytać tę książkę, bo za parę miesięcy mam w planach wybrać się w taką właśnie podróż :) (I really really want to read this book because I'm planning a roadtrip like this!)
  • I piosenka na dziś - z okazji tego, że dwa dni temu byłam na ich koncercie: (and a song for today, just because I saw them in concert 2 days ago)



Polećcie mi coś ciekawego do czytania/oglądania/słuchania!
Recommend me something to read/watch/listen to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...