poniedziałek, 18 listopada 2013

Pinspiracje - papier nutowy [Pinspiration - music paper]

Hej! Pamiętacie moje inspiracje ślubne i potem post ze zdjęciami z mojego własnego ślubu? Pisałam tam, że jako dekoracje, zrobiłam serca z papieru nutowego - i powiem Wam, że wszyscy się nimi zachwycali. Przejarzałam Pinterest w poszukiwaniu innych ciekawych rzeczy które można zrobić z papieru muzycznego i voila, oto one:
Hey! Do you remember how I showed you my wedding inspirations and then a post with pictures from my own wedding? I showed you a garland I made from music paper - and I have to tell you that everybody loved that idea! I looked on Pinterest to find some other interesting things you can do with music paper and voila, here you go:

(source)
(source)
(source)
(source)
(source)
(source)
(source)
(source)
(source)
(source)
(source)

Które z tych pomysłów podobają Wam się najbardziej?
Which of these ideas do you like most?

1 komentarz:

  1. Bukiet róż jest piękny i choinka mi się podoba,a w ogóle fajne pomysły z tym papierem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...