środa, 13 listopada 2013

[Joy, Love, Peace]

Hej! Przez ostatnich kilka dni była u mnie moja siostra i dzielnie razem robiłyśmy kartki i szyłyśmy. Także teraz będę znowu miała co pokazywać!
Ta kartka powstała na rozpoczynające się dziś wyzwanie mapkowe na Diabelskim Młynie - Teo skonstruowała dla nas takie coś:
Hey! The last couple of days I had my sister here and we were making cards and sewing together. So now I'll have stuff to show you again!
This card was made for a challenge that's starting today on DM blog - Teo made us this sketch to work with:


Naprawdę prosta i ciekawa mapka. Moja kartka zrobiła się sama :)
It's a really easy and interesting sketch. My card was made in minutes :)


A Wy wolicie robić świąteczne kartki sami czy w większej grupie?
And you, do you prefer to make Christmas cards on your own or in a bigger group?

8 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje csy!! i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehehe zastąpiłaś mnie Agnes :D I pomyśleć, że gdybym była to byśmy we trzy poscrapowały :) A co do kartki to prosta a jednak urok ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie zastąpiłam, Ciebie się nie da zastąpić! :*

      Usuń
  3. Jeszcze świątecznych kartek nie robiłam, jakoś ich nie czuję. Ale podziwiać lubię! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze Ci przyjdzie na nie wena, poczekaj :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...