sobota, 2 listopada 2013

Wyłowione z sieci - ciekawe linki [Found on the net]



Witajcie w kolejną sobotę! Uwielbiam to uczucie, że cały weekend jeszcze przede mną! Na osłodę tych kolejnych dni mam dla Was kilka fajnych linków :)
Hello on another Saturday! I love this feeling that I still have the whole weekend ahead of me! To sweeten up the coming days I have a few cool links for you :)

  • My Mad Fat Diary - ostatnio mój ulubiony serial - ma tylko 6 odcinków, ale mogę je oglądać na okrągło! (my favorite TV show, it only has 6 episodes, but I can't stop rewatching them all!)
  • zostając jeszcze na chwilę przy jedzeniu - ta owsianka jest PYSZNA, a jej zrobienie zajmuje dosłownie 3 minuty! (and this oatmeal is yummy and takes only 3 minutes to make!)
  • lubicie testy na osobowość? Spróbujcie tego i dowiedzcie się do jakich znanych osób jesteście najbardziej podobni (ja jestem typem INFJ, "obrońcą", podobnie jak Matka Teresa, oraz mnóstwo generałów i prezydentów! ;) (do you like personality tests? This one shows you what celebrity you're most like - I am ISFJ, a defender, apparently just like Mother Theresa and a bunch of generals and presidents)
  • nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam czytać o organizacji, DIY i o upraszczaniu sobie życia domowego. Blog Niebałaganki jest w niekwestionowanym numerem jeden na mojej liście blogów o tej tematyce, koniecznie zajrzyjcie! (I don't know if you know it, but I love reading about organizing, DIY and all kinds of advice about making the housework easier. This blog is my number one!)
  • I jeszcze moja piosenka na ten tydzień, zasłyszana w H&M :) (and the song of the week, I heard it at H&M the other day)

Co Wy polecacie w tym tygodniu?
What are you recommending this week?

2 komentarze:

  1. Nowe odcinki Greys Anatomy:) uciekam robić gruszkową tarte tatin:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...