środa, 30 października 2013

[Ho ho ho!]

Hej! Na Diabelskim Młynie właśnie rozpoczęło się nowe wyzwanie liftowe i jako że tym razem wybór należał do mnie - precz z kwaitkami, motylkami i koronkami, robimy lift cudnej kartki Fasoolki!
Hey! On DM blog a new challenge has just started, and because this time I could choose which card we'd be lifting, there are absolutely no flowers, butterflies or doilies involved - we're working with this beautiful card of Fasoolka:


Świetny układ kartki, nie wpadłabym na taki pomysł! Wyszła z tego kolorowa kartka świąteczna:
I love this layout, I would never come up with it myself! I made a colorful Christmas card out of it:


To przyznajcie się, ile świątecznych kartek już macie? Ja chyba 5 czy 6 :)
So, tell me, how many xmas cards do you have ready? I have 5 or 6 :)

5 komentarzy:

  1. uroczo!!!! ja na razie ani jednej nie zrobiłam...muszę zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee, zdążysz! jeszcze prawie 2 miesiące :)

      Usuń
  2. no kartka do lifru przednia! świetna edycja nam wyszła!
    Twoja równie urodziwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech u mnie na razie 0 kartek świątecznych :) Ale czuję się zainspirowana Twoimi poczynaniami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...