niedziela, 3 listopada 2013

Multikolor na Święta [Multicolor for Christmas]

Hej! Ostatnio nie umiem robić innych kartek niż świąteczne... na Pintereście i różnych blogach wszystko kręci się już wokół Bożego Narodzenia i jakoś mnie to wszystko mocno inspiruje :) Jak tak dalej pójdzie, to za tydzień nie będę już miała kartek do robienia z moją siostrą!
Hey! Lately I have only been able to make Christmas cards... on Pinterest and all blogs I read everybody's only talking about Xmas and it inspires me a lot :) If I go on like that, I won't have anymore Christmas cards to make with my sister next week!

Tym razem zrobiłam bardzo kolorową i bardzo prostą kartkę na to wyzwanie na PWC.
This time I made a very colorful and a very simple card for this challenge on PWC.


Czyli jednak nie wszystkie kartki w tym roku będą pastelowe... ;)
So it turns out not all the Xmas cards this year will be in pastels... ;)

Miłej niedzieli!
Have a nice Sunday!

2 komentarze:

  1. Hej! Z niewiadomych mi przyczyn moja poczta nie może do Twojej skrzynki przesłać wiadomości... odezwij się, jeśli możesz elwira-k80@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. o, a ja też ostatnio robię tylko świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...