wtorek, 19 listopada 2013

Trochę romantycznie [Kind of romantic]

Hej! Już dawno nie robiłam pracy w "nie moim" stylu - kiedyś zdarzało mi się to o wiele częściej! Ale że na PWC mamy wyzwanie romantyczne, to chętnie zrobiłam coś innego niż zwykle :)
Hey! I haven't made anything in "not my style" for ages - it used to happen more often! But because on PWC we have a romantic challenge, I gladly made something different than usually.

Jako elementu głównego użyłam wysuwanej naklejki z K&Company, która wygląda naprawdę uroczo i jest bardzo pomysłowa.
As the main embellishment here I used a K&Company sliding sticker that looks super sweet and is looks intriguing too.


Prosta kartka, ale takie włąśnie lubię :) A Wy?
A simple card, but that's what I like most. And you?

4 komentarze:

  1. ja też lubię Twoje proste!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. prosta, a ciekawa i ładniutka :) mam taki sam wykrojnik jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a wykrojnik kradziony, ja nie mam takiej maszynki :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...