poniedziałek, 4 listopada 2013

Pinspiracje - koronka [Pinspiration - lace]

Hej hej, witajcie w nowym tygodniu! Dzisiaj mam dla Was garść kolejnych inspiracji - tym razem KORONKA. Jeśli śledzicie mój blog to wiecie, że moje prace bardzo rzadko są w stylu vintage czy shabby chic i prawie nie używam koronki, ale jest w niej coś magicznego, coś co bardzo mi się podoba. Dlatego chciałam pokazać Was kilka inspirujących zdjęć z koronką - papierową i materiałową - w roli głównej :)
Hey hey, it's a new week again! Today I have a new inspiration post for you - this time the theme is LACE. If you've been following my blog you know that I rarely make something in vintage or shabby chic style, so I don't use lace that often, but there's something magical in lace, something that I like a lot. So I'd like to show you a few inspiring pictures of what you can do with lace - both the paper and the fabric kind.













Które koronkowe cacka podobają Wam się najbardziej?
Which of these lace goodies do you like the most?


5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...