sobota, 19 października 2013

Wyłowione z sieci - ciekawe linki [Found on the net]



Hej, jak mija Wasz weekend? Ja spędziłam dzień dosyć aktywnie, za to teraz... herbatka, kocyk i same miłe rzeczy :) Mam dla Was kilka świetnych linków, które wynalazłam w internecie w tym tygodniu, chcecie zobaczyć?
Hey, how is your weekend? I have been pretty active all day today, but now... just tea, blanket and relaxing :) I have a few awesome links for you, do you wanna see?

  • Ten nowy magazyn online tworzony przez polskich blogerów lifestylowych bardzo mi się podoba, z zaciekawieniem przeczytałam ten numer od deski do deski. (I really like this new online magazine created by Polish lifestyle bloggers, I read it from cover to cover with pleasure.)
  • Czy wiedzieliście, że możecie gotować w zmywarce? Włoszka Lisa Casali ma na swoim kanale vimeo kilka świetych video na ten temat - na przykład to danie z couscousem wygląda super. Jak będę iedyś miała zmywarkę to na pewno wykorzystam ten patent. (Did you know that you can cook in your dishwasher? Lisa Casali, an Italian woman, has a few really interesting videos on her channel about it.)
  • Te fotki urzekły mnie pomysłowością! (these pictures are such a good idea!)

  • Kiedy jest mi smutno, wchodze na stronę Reasons My Son Is Crying - niesamowite z jakich śmiesznych powodów potrafią płakać dzieci! (When I'm blue I go to Reasons My Son Is Crying - incredible what can make kids cry!)
  • Okazuje się, że nazwy mebli w sklepie Ikea i nazwy zespołów deathmetalowych łatwo pomylić - zobaczcie, czy potraficie je rozróżnić(apparently the names of furniture in Ikea and deathmetal bands can be easily confused, take a look and see if you can tell them apart!) 
  • I jeszcze moje dwie ulubione piosenki w tym tygodniu, nie mogę przestać słuchać tego całego albumu(and here are two songs that I've been listening to on and on again for the past week, can't stop listening to this whole album)



Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie o moich linkach. A może Wy podrzucicie mi coś fajnego?
Let me know what you think. Maybe you have something nice to share with me?

3 komentarze:

  1. Dziękuje za polecenie "Zmiany" to budujące, że mój projekt ma tak wspaniały odbiór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam stronę z IKEA i deathmetalowymi zespołami, dzięki Ci za nią wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Deathmetal rodem z Ikei mnie urzekł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...