wtorek, 22 października 2013

Pinspiracje - pompony [Pinspiration - pompoms]

Hej! Pomysł na tego posta narodził się tak naprawdę już latem, kiedy przygotowywałam się do ślubu i postanowiłam, że jednym z głownych elementów dekoracji będą papierowe pompony. Nie żałuję tej decyzji, bo pompony wyglądały cudnie i wszyscy byli nimi zachwyceni. Ale pompony - te papierowe, ale też np. te z włóczki - nadają się nie tylko do dekoracji sali ślubnej! Mam dla Was kilka innych pomysłów:
Hey! I got the idea for this post already in the summer when I was getting ready for my wedding and I decided to have papper pompoms as one of the main elements of our decoration. I don't regret it at all, pompoms looked great and everybody loved them! But pompoms can be used also for other things. Let me show you  some ideas:

1. obręcz na serwetkiABily pokazała kiedyś jak robi takie włóczkowe małe pomponiki i potem używa ich np. do dekoracji stołu. (napkin rings - ABily showed some time ago how she makes these yarn pompoms and then decorates the table with them)



2. dekoracja ciasta - papierowe pompony wyglądają tu bardzo strojnie... i te kolory! (cake decoration - paper pompoms look very elegant here... and the colors!)


3. naszyjnik - cudowny! (necklace - woderful!)


4. świąteczny wieniec - no powiedzcie że nie jest świetny! (Christmas wreath - isn't it awesome?)


5. dekoracja pokoju dziecięcego - na pewno kiedyś się u mnie pojawi! Jeśli będę miała córkę, to moje pompony ze ślubu będą w sam raz do jej pokoiku :) (baby room decoration - I will definitely use that one in the future! If I ever have a daughter, our wedding pompoms will be just the right color :)


6. dywanik - chętnie bym się na takim wyłożyła i poczytała książkę! (a rug - I would love to lie down on such a beauty and read a book)


7. poduszki - świetny patent, żeby odświeżyć wygląd dekoracyjnych poszewek. (pillows - a great way to add something fresh to old pillow cases)


8. zasłona - kojarzy mi się z oldkulowymi zasłonami z koralików ze starych domów, z tym że ta jest o wiele milsza dla oka ;) (a curtain - makes me think of these old school bead curtains you can find in old houses, but this one looks much better ;)


9. girlanda - można ją powiesić w centralnym miejscu w domu, nad komodą albo nad kominkiem - każda pora roku może mieć swoją girlandę w typowych kolorach :) (a garland - you can hang it in a cetral place in your house - and you can have a different colored one for every season of the year :)


10. zakładki do książek - a w zasadzie zwykłe włóczkowe pompony z długim ogonem - te na zdjęciu sama robiłam w styczniu. (bookmarks - basically normal yarn pompoms with a long tail - I made these in January)


Jak podobają Wam się te użycia pomponów? Może macie jeszcze jakieś inne pomysły?
How do you like these uses of pompoms? Maybe you have more ideas?

6 komentarzy:

  1. o rany, ale super, aż by się chciało takie zrobić, wszystkie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 7- również mnie zainspirowało to zdjecie i korci mnie by zrobić więcej pomponów i uszyć takie poduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kiedyś taki włóczkowo-pomponowy bukiet ślubny! To dopiero pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! wyobrażam sobie taki piękny pastelowy.. ach, szkoda że ślub już miałam :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...