środa, 16 października 2013

Świąteczna paleta [Christmas color palette]

Pamiętacie, jak zrobiłam swoją pierwszą tegoroczną kartkę świąteczną w sierpniu? No to dziś jest druga! Ale w sumie jest już połowa października, czyli wcale nie jestem za wcześnie. Wiem, że wiele moich koleżanek dłubie swoje świąteczne kartki już od dawna!
Ta kartka nie byłaby świąteczna, gdyby Justt nie dała nam na Diabelskim Młynie kolorystycznego wyzwania z użyciem właśnie świątecznego zdjęcia:
Remember how I made my first Christmas card in August? Here's another one! Although it's nothing special now that it's October. I know that some of my friends have been making their Xmas cards for some time already!
This card wouldn't be Christmas related if it wasn't for Justt who gave us this picture as an inspiration for the new color challenge at DM:


Poza tym co tu dużo mówić, paleta sama się prosi o świąteczny klimat!
Well, the color palette is just screaming Christmas anyway!






Chyba jestem gotowa na kolejne!
A jak Wasze świąteczne kartki? Ile już macie? ;)
I think I'm ready for more Xmas cards!
How are yours coming along?

5 komentarzy:

  1. na razie ani jednej, ale niedługo chyba zacznę... :) śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już nawyższy czas! ja też muszę się porządnie za to wziąć :)

      Usuń
  2. Ja tam zawsze czekam z kartkami świątecznymi na ostatnią chwilę. A później wysyłam na dwa dni przed Wigilią, żeby doszły w okolicach Sylwestra ;) No, ale może w tym roku...
    Kartka super! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...