wtorek, 15 października 2013

Moje cele na jesień [My goals for the fall]


O swoich celach ostatni raz pisałam w maju - potem ślubne sprawy przejęły kontrolę nad moim życiem i nie śmiejcie się, ale nie pamiętam co się działo aż do sierpnia :P Teraz postanowiłam powrócić do spisywania swoich celów, ale tym razem nie co miesiąc, ale z każdą nową porą roku. Fakt, jesień już dawno się zaczęła, ale kończy się dopiero 21 grudnia, więc mam jeszcze ponad 2 miesiące, żeby skreślić wszystko z poniższej listy. A co sobie postanawiam?
Last time I wrote here about my goals was in May - then the wedding matters took over my life and please don't laugh, but I don't remember anything up until August :P Now I've decided to go back to noting down my goals, although this time I'll be doing it not monthly but rather with every new season of the year. Okay, I know the fall has started quite a while ago, but it's ending on 21 December, so I still have more than 2 months to do everything that's on the list below. And what are my goals?



(read 3 books, catch up with Project Life, blog regularly, cook something with pumpkin, take pictures of the fall, organize my closet, organize a yearly pumpkin carving meeting, spend at least 2 evenings a week offline)

Niby nic bardzo wyczerpującego, chociaż nadrobienie ponad 20 tygodni Project Life może być bolesne, a jeśli pogoda nadal będzie taka jak jest, zdjęć jesieni nie zrobię nigdy! A najbardziej cieszę się na przegląd szafy - mimo, że jakieś 2 miesiące temu przetrzepałam ją tak, że wrzuciłam 3 wory ciuchów do kontenerów Armii Zbawienia, to nadal mam o wiele za dużo rzeczy w których nie chodzę! Nie wspominając o butach ;)
It doesn't seem like anything especially difficult, but catching up with 20+ weeks of Project Life can turn out to be a pain in the ass and if the weather stays the way it is now, I will never be able to take ANY pictures of the fall. What I'm the most excited about is the closet organization - even though I went through my clothes 2 months ago and donated 3 big bags to Salvation Army, my closet is still overflowing with clothes I don't even wear! Not to mention shoes ;)

A jakie są Wasze najważniejsze cele na tę jesień?
And you, what are your main goals for this fall?

7 komentarzy:

  1. dobry pomysł z taką listą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy chcesz wyrzucic stare buty by kupić nowe:)dobry plan -popieram:)
    mój plan na jesień?nie zamarznąć;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie! ;) ja mam niestety za dużo par butów, które są już nie do noszenia, ale ja mam nadzieję, że jeszcze się przydadzą. tak samo z ciuchami... i zresztą z innymi rzeczami też.

      nie zmarznąć - dobry cel. włącz w końcu to ogrzewanie!

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za PL! Ja też się ostatnio opuściłam w regularnym blogowaniu, ale nadchodzą te długie, jesienne wieczory, więc może wreszcie zajmę się tym, czym powinnam ;) Gotowanie z dynią zawsze trochę mnie przerażało, póki nie spróbowałam upiec dyniowych cupcakes ;) I to był strzał w dziesiątkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! mam nadzieję, że Ty też ogarniesz swoje blogowanie - ja zaczęłam od wczoraj!
      a z dynią - piżmową co prawda - zrobiłam dziś pieczone warzywa, cuuudo!

      Usuń
  4. Świetne cele! ja nie umiem się doczekać Twojego PL! (swoją drogą mój od połowy lipca nieuzupełniany!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja się też nie mogę swojego PL doczekać... najtrudniej zebrać te wszystkie foty z aparatu i telefonu i posegregować je tygodniami, potem już z górki! musze chyba jakiś jeden dzień sobie cały zwolnić na to :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...