czwartek, 24 października 2013

Drewno na święta [Wood for Christmas]

Hop hop! O dziwo znowu wzięło mnie na robienie świątecznych kartek, ale tym razem inaczej niż w poprzednich latach (czyli za jednym zamachem po 10, w doborowym towarzystwie), raczej powoli, do wyzwań... aczkolwiek maraton świąteczny też planuję już niedługo z moją siostrą!
Hop hop! Strange enough, I feel like making more Christmas cards, but this time in a different way than the previous years (10 in one evening, together with other awesome people), rather slowly but steadily, for challenges... although I am already planning a cardmaking marathon with my sister in a few weeks!

Na Diabelskim Klaudia zadała nam tematyczne wyzwanie pod tytułem "drewno" - kto by pomyślał, że i z drewnopodobnych papierów można zrobić coś świątecznego! Na dodatek jesienna kolekcja Sodalicious nadaje się też super na zimowe kartki :) Zrobiłam więc dwie sztuki, bo nie mogłam się oprzeć!
On Diabelski Młyn, Klaudia gave us a new thematic challenge: "wood" - who would have thought that wood-like papers are also good for Xmas cards! What's more, the fall Sodalicious paper collection fits winter themes as well :) So I made two cards, I just couldn't help myself!



Chyba już widać jakie kolory będą u mnie "trendi" w nadchodzące święta :P
You can already see which colors will be trendy this coming Christmas chez moi :P

A Wy stawiacie na tradycyjne kolory na świątecznych kartkach, czy szalejecie trochę?
And you, do you prefer traditional colors on your Xmas cards, or do you let yourself go a little crazy?

8 komentarzy:

  1. szaleję, zdecydowanie :D
    supeeeer są!

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki są prześliczne,jestem pod wrażeniem:) sama nie wiem co z tymi kartkami, cos pewnie powstanie ale na razie pomysłu na nie brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka, bo to Twoje kolory, pewnie dlatego Ci się podobają ;)
      musisz do mnie wpaść na rundkę kartek!

      Usuń
  3. Rewelacyjne, ogromnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...