niedziela, 6 października 2013

Pastele z mocnym akcentem [Pastels with a strong color accent]

Gdybym miała wybrać jeden styl który nabardziej kocham w scrapbookingu, na pewno byłby to styl clean & simple. Nie z lenistwa (chociaż fajnie skleić kartkę w 10 minut!), ale z czystej przyjemności i uwielbienia dla takiej estetyki. Zresztą clean & simple uwielbiam też w innych aspektach życia :)
If I could choose one scrapbooking style that I love the most it would definitely be clean & simple. Not because I'm lazy (although it is great to be able to make a card within 10 minutes!), but out of sheer pleasure of looking at such a clean and organized space. I actually love this style also in other aspects of my life :)

Ostatnio dla ScrapMap zrobiłam taką mapkę, oczywiście c&s:
Lately I made this sketch for ScrapMap:


Zrobiłam do niej lekką, pastelową kartkę z jednym mocnym akcentem:
My interpretation is a light, pastel-colored card with one strong color accent:

(czy Wam też wydaje się, że Blogger delikatnie zmienia i poszarza fotki?)

Miłego dnia!
Have a nice day!

3 komentarze:

  1. A ja uczę się doceniać C&S, ale chyba nigdy nie będzie moim "ja" :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poszarza i to bardzo -.- świetnie Ci c&s wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. C&S nie jest wbrew pozorom wcale takim łatwym stylem, przynajmniej w moim przypadku :) Bardzo podobają mi się takie prace, ale jak już sama próbuję się za jakąs wziąć to nic z z tego nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...