niedziela, 27 października 2013

Monochromatycznie i świątecznie [Monochromatic and Christmasy]

Hej! Na PWC mamy nowe wyzwanie, gdzie można użyć tylko dwóch kolorów (biały się nie liczy) i bez żadnych dodatków w formie kwiatków, motylków i listków. Ja postanowiłam zrobić kartkę z szarym i czarnym, oczywiście z dodatkiem białego, żeby nie było totalnie ponuro. Oczywiście praca mi wyszła znowu świąteczna ;)
Hey! On PWC blog we have a new challenge where you can use two colors (white doesn't count) and elements like paper flowers, leaves or butterflies are not allowed. I decided to make my card in black and grey, adding some of white of course, so that it's not completely dull. Of course my card came out Christmasy again ;)


Lubię czasami tak monochromatycznie się wyżyć... A Wy?
I like making sometihing monochromatic from time to time... and you?

8 komentarzy:

  1. ja znów tak monochromatycznie chyba nie umiem.. :P
    świetna, kolory fantastycznie wyglądają, i ta grafika!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, taka niebanalna ;)
    Podobają mi się monochromatyczne prace i chyba sama muszę coś w tym temacie popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Kasiu :)
      spróbuj koniecznie, jestem ciekawa jak Ci wyjdzie!

      Usuń
  3. Cudny blog, bardzo mi się tu podoba. Jesteś mistrzynią w robieniu minimalistycznych kartek, bez tych wszystkich kwiatków, kokardek i listków. Zazdroszczę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...