niedziela, 25 sierpnia 2013

Święta w sierpniu?! [Christmas in August?!]

Nie, nie musicie przecierać oczu ze zdumienia i nie, nie mam gorączki! Kartka świąteczna w środku lata to temat dzisiejszego wyzwania na Projekcie Wagi Ciężkiej. Normalnie zaczynam swoje świąteczne kartkowanie mniej więcej w listopadzie (o ile w ogóle coś robię!), ale może to wyzwanie to faktycznie dobry kop na rozpęd ;)
No, you do not have to rub your eyes, and no, I do not have a fever. Christmas card in the middle of summer is a new challenge on the PWC blog. Usually I start making my Xmas cards somewhere in November (if I make them at all!), but who knows, maybe this challenge will give me the creative push?!


Baaardzo prosta i w moich ulubionych kolorach - inaczej być nie mogło :)
Veeeery simple and in my favorite colors - what else could it be?

A Wy kiedy zazwyczaj siadacie do pierwszych kartek świątecznych?
And you, when do you usually sit down to make your first Christmas cards?

6 komentarzy:

  1. nooo nie, przeginka! :D ja też mało co robię, ale jeśli robię, to w grudniu już.. :P
    świetna jest, bombowe kolory, uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to jedyne słuszne połączenie zimowe! :)

      Usuń
  2. piękna :) świetne kolory :)
    ja do kartek siadam jak już w grudniu :D teraz to unikam myśli o zimnie jak mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, ja też, ale musiałam na wyzwanie coś zrobić :P

      Usuń
  3. swietna! za mna tez juz chodza swiateczne karteczki. ale dalej czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekam - na jakieś nowe inspirujące świąteczne papiery!

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...