piątek, 23 sierpnia 2013

Księżniczką być przez jeden dzień [Princess for one day]

Oł je, usiadłam w końcu do skrapowania! Na tapetę rzuciłam dzisiejsze wyzwanie scrapmapkowe w ScrapMap z taką oto przystojną mapką:
Oh yeah, I finally got back to scrapbooking! Today I was working with this beautiful sketch for ScrapMap:


Bardzo mi podpasowała! Nie mogłam się już doczekać, żeby użyć jakichś fot z mojego ślubu i tak jakoś mnie poniosło, że skrap jest bardzo... hmm... różowy i sercowy. Ale co tam! Powiedzmy że po prostu LO jest pod kolor mojego bukietu ;)
I loved working with it! I couldn't wait to use some of the first wedding pictures I got back and I got so carried away that the LO turned out super pink and full of hearts. Oh well! It matches my flowers ;)



Ach, niech no się dorwę do reszty fot, będzie się działo!
Ah, can't wait to get my paws on the rest of the photos, I'll scrap my fingers off!


16 komentarzy:

  1. Coś pięknego!!! Gratulacje dla Młodej Mężatki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cudo! W prostocie siła!!! Obłędny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo uważam - czym prościej tym lepiej ;)

      Usuń
  3. e tam scrap:)no ładny,ale to zdjecia są prawdziwą ozdobą:) Ania wyszłaś slicznie na zdjeciu i wogole wygladałas przepieknie w tym dniu, gratuluję i nie moge się już doczekac fotek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj aj dzięki kochana! ja też się nie mogę doczekać fotek! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...