niedziela, 12 maja 2013

Wino i wanilia [Wine and vanilla]

Usiadłam w końcu do skrapowego biurka i wydłubałam coś! Victoria! DLRJedna z moich utalentowanych koleżanek z Projektu Wagi Ciężkiej wymyśliła kartkowe bingo, koniecznie zobaczcie o co w tym chodzi! Ja postanowiłam zrobić kartkę z kwiatem, wstążką i tekturką, co zaowocowało czymś może nie do końca "moim", ale fajnie mi się pracowało.

I finally sat down at my scrapbooking desk and made something! Victoria! DLR, one of my talented friends from PWC blog, is offering us a bingo challenge, make sure you take a look! I decided to use a flower, ribbon and a chipboard element which made for a not really "mine" but nonetheless a fun card.


Uwielbiam tę winną czerwień na pracach, muszę częściej jej używać!
I love this wine red color on cards, I have to use it more!

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod  poprzednimi postami, jesteście kochani! Miłej niedzieli!
Thanks for all the nice comments under the last few posts, you're so sweet! Have a good Sunday!

6 komentarzy:

  1. romantyczna Anniko, nie wierzę! :D twórz takie częściej, świetnie Ci to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no nie? miałam taką fazę przez jakiś czas że robiłam takie romantyczne, ale już mi przeszło :P

      Usuń
  2. świetne kolory :) kartka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...