środa, 15 maja 2013

[Live Simply]

Hej :)
Wiadomo, że każdy z nas czuje się najlepiej w swoim stylu, w ulubionych kolorach... ale raz na jakiś czas trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i postawić sobie wyzwanie! Dla mnie na przykład mogłyby nie istnieć kwiatki, motylki, zawijaski i koronki, a czasami jestem "zmuszona" ich użyć :) Tak jest właśnie z dzisiejszym wyzwaniem na Diabelskim Młynie sponsorowanym przez Magiczną Kartkę, gdzie pracujemy ze świetną mapką, ulubionym papierem, ale też trzema kwiatkami i motylkiem ;)

Hey :) Obviously, everybody feels their best in their own style, favorite colors... but once in a while we just have to get out of our comfort zone and challenge ourselves! For me, for example, flowers, butterflies and laces could not exist, yet sometimes I am "forced" to use them in my cards :) That's how it is with today's challenge at Diabelski Młyn sponsored by Magiczna Kartka, where we're working with a great sketch, favorite papers, but also 3 flowers and a butterfly ;)








Super pracowało mi się z mapką, a papiery wybrałam moje ulubione - czyli w paski i w moich ulubionych kolorach :) Nawet te kwiatki i motylek mi nie przeszkadzają :)
I had fun working with this sketch and I managed to use papers in my favorite colors and with my favorite pattern :) Even the flowers and the butterfly don't bother me that much :)


To tyle na dziś kochani! Miłego wieczoru!
That's all for today! Have a good evening!

1 komentarz:

  1. a ja ile się namęczyłam, żeby te kwiatki tam wpleść.. :D
    nadal twierdzę, że kwiatki Ci bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...